Gå til innhold

Hvor lang tid gir man datingen? Venninner sier vi er i bli kjent- fasen, men er ikke forelsket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ingen eskpert på dating, Etter 2,5 måned med dating hvor jeg vi møtes sånn 2 ganger i uken, spiser, kanskje har sex evt. ser på tv eller tar litt vin så er vi like lite romantiske og fremmede for hverandre som den dagen vi møttes. Koser meg jo i hans selskap, men kan ikke sammenlignes med de ordentlige forelskelsene jeg har hatt tidligere i livet. Vi koser lite fordi begge er sjenerte og jeg synes det hele dabber mer av enn at det tar seg opp. Kan være at jeg overanalyserer, men hadde han vært dødskeen hadde han sikkert prioritert meg mer, merker egentlig at vi møtes fordi det er hyggelig og fordi det er noe krampeaktig vi prøver å få i gang. Jeg er siste pri i hans liv så langt i hvertfall. Han smetter meg inn til slutt etter at alt annet er lagt av planer. Jeg kjenner meg nesten litt igjen i serien " Jakten på Kjærligheten", men for oss er det enda mindre gnist.

Når pleier dere der ute å avslutte noe, eller har dere blitt sammen med noen når det har vært sånn som det er for oss? Kom følelsene etter en stund?

Er 31 så vet at jeg har litt press på meg, og det samme har jo han. Skulle gjerne vært 20 år og latt alt være opp til tilfeldighetene, det er jo sånn jeg fant kjærligheten før.

Anonymous poster hash: f9f9c...f26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter 2,5 måned og enda ikke ha fått noen følelser så ville jeg gått videre. Så klart kan følelsene komme etter hvert, men de vil kanskje være mer vennskapelige?
Jeg ville gått videre og funnet en jeg hadde mer gnist med ;)

Skrevet

Jeg er nok en romantisk person, men veldig sjenert. Har hatt menn som har tatt mye av styringen og hatt god sans for humor. Han er jo snill, men ja.

Tror også jeg blir veldig flisespikker når forelskelsen ikke er der. Har hengt meg veldig opp i at han har avlyst ting vi skulle dra på. Han kommer seg så lett unna med " unnskyld, legger meg flat". Synes ikke det er så veldig greit.

TS

Anonymous poster hash: f9f9c...f26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...