Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen erfaring med ARK som er en del av Nav tilbudet?

Jeg har selv etter en tid på AAP nå tatt initiativ for å få en time der slik at jeg hvertfall øyner litt håp på å komme meg videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte dessverre vente litt før jeg kom inn der, men det var veldig bra opplegg. Likte meg godt, og har kommet meg i jobb nå!

Anonymous poster hash: afb6a...c3b

Skrevet

Er det arbeidsrådgivningen? I så fall er jeg søkt dit, men aner ikke hvor lang tid det tar før jeg kommer dit. Hvor lenge måtte du vente? Kommer kanskje an på hvor i landet man skal og. Men håper jeg slipper å vente så lenge, da det ikke skjer noe annet i mellomtiden.

Kan du fortelle litt om hva som foregikk?

Spurte saksbehandleren min hva vi skulle gjøre etter jeg hadde vært hos nav arbeidsrådgivning, men det kom an på hva vi kom fram til der. Så da er det visst bare å vente..

Anonymous poster hash: a2021...9b8
Skrevet

Måtte dessverre vente litt før jeg kom inn der, men det var veldig bra opplegg. Likte meg godt, og har kommet meg i jobb nå!

Anonymous poster hash: afb6a...c3b

Det høres bra ut, godt at du har kommet deg videre, kan du huske sånn ca hvor lenge du måtte vente før du kom inn til samtale med de?

Det varierer sikkert litt mellom de ulike delene av landet men tenkte jeg skulle spørre allikevel,

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...