AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hvor bør jeg kikke etter brudekjole i New York? Har lyst på en kort, enkel kjole. Liker godt Jenny Packham. Vil ikke bruke mer enn 15 000 NOK. Anonymous poster hash: 1d54c...1d3
Barcelone Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Du har jo den butikken som er på "Say yes to the dress" Kleinfeldts tror jeg den heter. Ser ut som om de har mange fine kjoler i forskjellige prisklasser. Bare vær obs på at du må betalt 25 moms når du tar den med deg hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Jeg kjøpte min på RK Bridals i New York og er superfornøyd med servicen og kjolen. De har kjoler til alle og enhver og du kommer langt med 15 000,- Jeg fant en kjole der som er helt lik den jeg fant i Norge men til langt under halv pris. Da slapp jeg å betale moms Man trenger ikke å booke time, men møt opp tidlig. Gjerne 30minutter før åpningstid. Anonymous poster hash: 482a4...1fe
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Brudekjole må vel være noe av det mest meningsløse en kan kjøpe av klær.. Blir kun brukt en gang, og thats it. Hvorfor ikke leie istedet? Så sparer du pengene. Anonymous poster hash: 9957a...d95
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Væ obs på håndbagasjereglene på flyet. Vet om en som ikke fikk være med flyet fordi hun og forloveden nektet å sende brudekjolen enda den var altfor stor til å ha inne i kabinen. Anonymous poster hash: 9531c...694
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Væ obs på håndbagasjereglene på flyet. Vet om en som ikke fikk være med flyet fordi hun og forloveden nektet å sende brudekjolen enda den var altfor stor til å ha inne i kabinen. Anonymous poster hash: 9531c...694 Jeg kjøpte en liten koffert til brudekjolen. Det er så billig i New York at det ikke gjorde noe å kjøpe en ekstra koffert til 100kroner. Kjolen var like fin da vi kom hjem. Anonymous poster hash: 482a4...1fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå