AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Det gjør så vondt å se folk som er i lykkelige forhold og har barn. Noe jeg aldri kommer til å oppleve. Jeg klarer rett og slett ikke være venner med de som har barn Mener ikke å høres ut som en slem bitch, for det er jeg ikke. Men det er vondt at jeg aldri skal få min egen familie, ingen menn liker meg og alle menn jeg har vært sammen med har vært utro. Hvordan klarer dere andre som ikke har barn å takle dette? Mitt største mareritt er at bestevenninna mi blir gravid... Anonymous poster hash: 26f30...b49
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Med slike tanker blir du hvertfall ikke del av en lykkelig familie. 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Med slike tanker blir du hvertfall ikke del av en lykkelig familie. Men jeg klarer ikke slutte å føle meg mislykket Jeg er invitert i et bryllup til sommeren men orker ikke dra. Orker ikke å se på lykkelige par.. Anonymous poster hash: 26f30...b49
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Men jeg klarer ikke slutte å føle meg mislykket Jeg er invitert i et bryllup til sommeren men orker ikke dra. Orker ikke å se på lykkelige par.. Anonymous poster hash: 26f30...b49 Slutt med å lull deg inn i selvmedlidenhet. 9
Ulla Ullsokk Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Du må røske skikkelig opp i livet ditt! Reis til et nytt land og bo der en stund, eller hva som helst. Du må bort fra ditt vante liv og få nye perspektiver! Ellers kommer du til å være ulykkelig resten av livet. Uten grunn! 2
Gjest Chloe87 Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Det finnes en der ute for oss alle.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Det finnes en der ute for oss alle. det gjør det aldeles ikke. Slutt å tull! Anonymous poster hash: 816d7...3f6 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Se lykken i ditt eget liv. Ikke alltid gresset er grønnere på den andre siden. Facebook er fult av løgn. Tror du ikke noen av de happy familiene kommer til å oppleve utroskap? Nesten alle mine venninner er single. Dersom du synes du ser så ille ut, noe jeg også synes om meg selv til tider, så tren. Tren, smink deg, evt. slank deg eller legg på deg ved sunt kosthold. " ALL MY FRIENDS ARE EITHER GETTING BABIES OG GETTING MARRIED; ME, I AM GETTING MORE AND MORE AWESOME". Sånn du må tenke;) Anonymous poster hash: 45bce...230 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Slutt å rull deg rundt og syns synd på deg selv. Lykken kommer ikke servert på et sølvfat. Jobb for det.Anonymous poster hash: dc471...003 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 det gjør det aldeles ikke. Slutt å tull!Anonymous poster hash: 816d7...3f6 Kanskje du har lett på feil plass eller vært interessert i feil folk? Anonymous poster hash: c2b0d...a20 2
JamesHardy Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Det gjør så vondt å se folk som er i lykkelige forhold og har barn. Noe jeg aldri kommer til å oppleve. Jeg klarer rett og slett ikke være venner med de som har barn Mener ikke å høres ut som en slem bitch, for det er jeg ikke. Men det er vondt at jeg aldri skal få min egen familie, ingen menn liker meg og alle menn jeg har vært sammen med har vært utro. Hvordan klarer dere andre som ikke har barn å takle dette? Mitt største mareritt er at bestevenninna mi blir gravid... Anonymous poster hash: 26f30...b49 Vært der.. Men så bestemte jeg meg for at pokker heller.. Jeg vil ha det sånn jeg også! Så har funnet kjærlighet som har vært veldig sterkt selv om den ikke har vart av forskjellige grunner. Jeg VET at jeg er elskbar og i stand til å elske et annet menneske av hele mitt hjerte så det holder håpets flamme brennende sterk og klar for meg iallefall. 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 Slutt å rull deg rundt og syns synd på deg selv. Lykken kommer ikke servert på et sølvfat. Jobb for det.Anonymous poster hash: dc471...003 Hva mener du folk skal gjøre? er så lei av at folk sier "skaff deg kjæreste"... JA MEN HVORDAN?! Anonymous poster hash: bf847...a60
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Å ha barn er ikke bare fryd og gammen. Og selv om par ser lykkelige ut på utsiden, er det ikke sikkert det er like rosenrødt og kjærlighetsfullt som folk tror. Anonymous poster hash: 6f175...2c4
Ulla Ullsokk Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Hva mener du folk skal gjøre? er så lei av at folk sier "skaff deg kjæreste"... JA MEN HVORDAN?! Anonymous poster hash: bf847...a60 Nei, ikke skaff deg en kjæreste! Skaff deg et godt liv! Da kommer kjæresten av seg selv! 1
Marie90 Skrevet 25. november 2013 #15 Skrevet 25. november 2013 Du må ta tak i de tingene som ikke fungerer i livet ditt. Hvor gammel er du? Har du fått aktivt inn for å gjøre noe med det? Begynt å trene, forandre stil, hår, sminke og alt for å se best mulig ut på daglig basis? Hvor ofte møter du nye menn? Har du hobbyer, fritidsaktiviteter, der du kan møte nye mennesker? Har du tatt et kritisk og realistisk blikk på dine tidligere forhold for å se hva du kunne gjort annerledes, både I forholdet og ang. hvordan du valgte ut de mennene du valgte å date? Utvikler du deg selv? Går du inn for å være et positivt, entusiastisk og generøst menneske? Bruker du til på å jobbe frivillig, invitere venner hjem lære et nytt språk eller sitter du som oftest og dupper foran Homeland? Du må også jobbe med holdningen din. Realistisk sett så er det en side av de fleste mennesker som ikke alltid klarer å være glad på andres vegne. Men din versjon er ekstrem. Du må også klare å se verden som en helhet der andre mennesker gjør valg som gjør dem lykkelige og du bør kunne være med og feire det. Se også på hva de gjorde for å komme dit. (Og PS - dersom du trenger å være mer sosial og møte mer venn - hvilket jeg antar du bør - sier du IKKE nei til et bryllup. En gyllen mulighet for et party med venners venner). 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #16 Skrevet 25. november 2013 Du må ta tak i de tingene som ikke fungerer i livet ditt. Hvor gammel er du? Har du fått aktivt inn for å gjøre noe med det? Begynt å trene, forandre stil, hår, sminke og alt for å se best mulig ut på daglig basis? Hvor ofte møter du nye menn? Har du hobbyer, fritidsaktiviteter, der du kan møte nye mennesker? Har du tatt et kritisk og realistisk blikk på dine tidligere forhold for å se hva du kunne gjort annerledes, både I forholdet og ang. hvordan du valgte ut de mennene du valgte å date? Utvikler du deg selv? Går du inn for å være et positivt, entusiastisk og generøst menneske? Bruker du til på å jobbe frivillig, invitere venner hjem lære et nytt språk eller sitter du som oftest og dupper foran Homeland? Du må også jobbe med holdningen din. Realistisk sett så er det en side av de fleste mennesker som ikke alltid klarer å være glad på andres vegne. Men din versjon er ekstrem. Du må også klare å se verden som en helhet der andre mennesker gjør valg som gjør dem lykkelige og du bør kunne være med og feire det. Se også på hva de gjorde for å komme dit. (Og PS - dersom du trenger å være mer sosial og møte mer venn - hvilket jeg antar du bør - sier du IKKE nei til et bryllup. En gyllen mulighet for et party med venners venner). Lettere sagt enn gjort. Jeg har masse venner og en stor bekjentskapskrets, så har ikke problemer med ensomhet eller noe. Er 32 år. Får stadig høre at jeg ser bra ut, og jeg trener regelmessig så vil ikke si at det er utseendet heller. Jeg vet ikke hvorfor det har gått galt med tidligere menn, har bare møtt menn som har behandla meg som dritt også hører jeg ikke noe mer. Gidder ikke ta kontakt med exer for å høre hvorfor de ikke ville ha meg liksom.. En kompis mener jeg er for snill og finner meg i for mye. Er du liksom psykolog eller noe? Anonymous poster hash: 26f30...b49
Marie90 Skrevet 25. november 2013 #17 Skrevet 25. november 2013 Er du liksom psykolog eller noe? Anonymous poster hash: 26f30...b49 Nei. Dersom du ikke vil ha råd fra fremmede, vet jeg ikke hvorfor du starter en tråd. Snakk heller med en profesjonell psykolog. 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #18 Skrevet 25. november 2013 Jeg er også for snill! Jeg blir også overkjørt av alle! Har mange gode historier av at folk utnytter meg. Ja, jeg er den som bærer posene, ja, jeg er den som lager middag og tar oppvasken for venniner. Ingen respekterer tida mi! Menn er utro mot meg og bruker meg. Jaaa, det er meg! Jeg tror dette kommer litt av at mange hakket på meg som lite, jeg ble mobbet og kritisert av en eldre bror. Følte at jeg var dum og stygg hele barndommen. Forsøkte å få folk til å like meg ved alltid å la andre få gjøre det de ønsket. Jeg var sjenert, sa svært lite og ble kjempe rørt hvis en gutt likte meg, noe som nesten aldri skjedde. Nå er det mannfolka jeg må slite med og har tom. hørt av andre at jeg må sette meg i respekt! Dessverre har verden blitt sånn at det lønner seg å ha spisse albuer. Jeg prøver nå å sette meg i respekt, men det er ikke lett. Han jeg har datet har allerde begynt å bruke meg som dørmatte. 2 utroskap og nå mr. nice som stadig tar seg mer og mer til rette fordi jeg aldri blir sint. Du er ikke alene om å ha vært for snill. Anonymous poster hash: 45bce...230
Gjest Ozelot Skrevet 25. november 2013 #19 Skrevet 25. november 2013 Værste jeg vet er folk som synes synd på seg selv. Husker en gutt jeg snakket med, det gikk ikke en eneste samtale før alt handlet om hvor trist liv han hadde i forhold til andre, ingen venner og ingen kjæreste. Også sa han hele tiden at han skulle ta livet av seg .... noe han aldri gjorde, det var bare tomme ord hele tiden. Også la han an på meg, hallo - det mest turn off jeg vet om med menn er sutrepaver, dårlig selvtillit og masekopper.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #20 Skrevet 25. november 2013 Nei. Dersom du ikke vil ha råd fra fremmede, vet jeg ikke hvorfor du starter en tråd. Snakk heller med en profesjonell psykolog. Ingen vits å være frekk, var bare et spørsmål.. herre min hatt Anonymous poster hash: 26f30...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå