Gå til innhold

Jeg er håpløs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så elendig på dating! Har vært singel i noen år etter ett vondt brudd, først nå er jeg klar for å forelske meg igjen. Har funnet en jeg gjerne vil holde på med, men hvordan i alle dager går jeg fram??? Jeg blir så lei meg når jeg er så håpløs og negativ...

Anonymous poster hash: 2c161...1d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med vedkommende?

Anonymous poster hash: 25d2c...170

• Liker 1
Skrevet

U a chick or dude? :P

Anonymous poster hash: 55679...1d1

• Liker 1
Skrevet

Legg vekk tanken om at dating er et spill som må spilles etter visse regler. Ta kontakt med ham eller henne, vær deg selv så godt du klarer, og så tar du det derfra. Min erfaring er at hvis det er det rette så trenger man ikke tenke, analysere og følge visse regler, det går framover fordi begge ønsker det.

• Liker 1
Skrevet

For å forklare litt bedre:

Jeg snakket med denne fyren hver dag på Facebook i forrige uke. Vi har masse felles venner, vi var også sammen hele helga. Med andre folk altså, på fest. Men kan jeg bare skrive til han på Facebook igjen, eller må jeg vente? Hvordan viser jeg han at jeg er interessert?

Tror mitt problem er at jeg har blitt såret så alt for mange ganger før, jeg tør på en måte ikke satse før noe er sikkert. Men jeg vet jo at det må til! Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal klare det... Tror jeg trenger en oppskrift :P haha!

Er forresten 23 :)

Anonymous poster hash: 2c161...1d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...