AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hei! Jeg og min kjære har nettopp blitt sammen:) Vet ikke om det er litt tidlig, men har så lyst å lage kalender til han:) Han studerer, og har det ganske trangt økonomisk nå, så tenkte å lage kalender med ulike matprodukter (dagligdagse varer..) Noen som har noe forslag? :D Har kjøpt et psr ting selv, ville bare se om det var noen som hadde enda bedre fantasi enn meg.. Anonymous poster hash: 452ea...50d
^littletoomuch Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Kjøp en kalender fra Røde Kors. Snilt, økonomisk og solidarisk og ikke minst enkelt Dette har jeg gjort, meeeen så har jo vi vært sammen noen år
Petalouda Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Jeg ville ha kjøpt ting som love hearts, seigdamer og pikekyss
Gjest Crazycatlady Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Min likte ikke vanlig kalender. Tror det ble litt mye med sjokolade hver dag, men det var det jeg hadde råd til. I år skal jeg lage øl-kalender til han Kjøpe litt forskjellige ølsorter som han ikke har smakt før, og den tror jeg han kommer til å like. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Min likte ikke vanlig kalender. Tror det ble litt mye med sjokolade hver dag, men det var det jeg hadde råd til. I år skal jeg lage øl-kalender til han Kjøpe litt forskjellige ølsorter som han ikke har smakt før, og den tror jeg han kommer til å like. Tusen takk for tipset, kan slenge med at par øl også! Bare redd for å overdrive, som sagt, så har vi nettopp blitt sammen.. Typisk meg å ta det for langt Men har bare lyst å lage en skikkelig kul kalender. Så langt har jeg kjøpt matvarer jeg vet han liker, men ikke alltid tar seg råd til:) Pluss et par interne ting oss i mellom. Vurderer også å slenge med noen lapper med litt spisey innhold.. Forslag til det?! TS Anonymous poster hash: 452ea...50d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 jeg lagde kalender til kjæresten min i fjord, og det ble en suksess. Da fikk han noen dager sånn småting som godteri og sånn litt normale ting. I noen luker var det lapper som det sto for eksempel "15 min valgfri massasje", eller "din for en time", "gavekort på et frekt bilde" "jeg lager middag" og sånne ting.. Så da ble det noe "kjedelig" og vanlig, og noen lapper som han kanskje likte ekstra godt ;-) ble ikke så dyrt heller.. Anonymous poster hash: 326f2...509
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 jeg lagde kalender til kjæresten min i fjord, og det ble en suksess. Da fikk han noen dager sånn småting som godteri og sånn litt normale ting. I noen luker var det lapper som det sto for eksempel "15 min valgfri massasje", eller "din for en time", "gavekort på et frekt bilde" "jeg lager middag" og sånne ting.. Så da ble det noe "kjedelig" og vanlig, og noen lapper som han kanskje likte ekstra godt ;-) ble ikke så dyrt heller.. Anonymous poster hash: 326f2...509 Sant! Noen ganger er det beste det som koster minst.. Tusen takk for supert forslag, er så dårlig til å komme på slik selv. Gøy å piffe det opp litt, og spesielt i startfasen, da det er mye spenning og kribling fra før av i tillegg. GØY! Gleder meg til å lage den nå, og gleder meg til å se hvordan han reagerer!! :D TS Anonymous poster hash: 452ea...50d
NettMeg Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Jeg har laget en kalender der det bak hver luke er en hyggelig lapp. Noen dager står det sider ved han jeg setter pris på, andre står det om ting som jeg koser meg med når vi gjør sammen. Feks: koser meg sånn når vi har spillkveld sammen andre lapper står det om fine minner vi har sammen =) Tenker det må være koselig for han og starte dagen med en hyggelig lapp. Det hadde jeg likt godt selv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå