AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Får nesten 2 uker siden møtte jeg en gutt som jeg hadde god kjemi med. Vi møttes veldig mye den første tiden og jeg kjenner jeg begynner å få følelser for han. Etter ca 1 uke sa han at det hadde vært veldig koselig å være sammen med meg, han sa og at han var interessert. Men han sa han ikke fikk noe kyss, men likevel kyssa vi... Deretter sa han at grunnen til at han ikke ville dette var fordi han kom ut av ett forhold for ikke lenge siden og ikke ville inn i ett nytt forhold, vi hadde møttes mye på kort tid og ting gikk fort framover. Noen dager etterpå møttes vi for å prate, men vi pratet om alt annet, men like før han dro fortalte han meg at han hadde fått litt følelser.. Han sa ikke direkte at han hadde fått følelser for meg, men virket som det var det han mente. Vi prater fortsatt veldig fint sammen når vi møtes og vi har det morsomt, men skjønner ikke helt hva han vil. Han sa han ville ta ting lengre. Men likevel så gjør han ikke dette.. Idag spurte han meg om jeg kunne sende han mld sånn at han kunne våkne, og om jeg kunne ringe hvis han ikke svarte.. Hvordan vet jeg hva han vil? Jeg har veldig lyst å gi han tid, prøver å ikke mase, og unngår å si "hvorfor svarer du så sent" "hvem skriver du med" og andre spørsmål som kan virke masete. Hver gang vi skilles gir han meg en klem som varer litt mer enn normalt.. Anonymous poster hash: 7dc23...7a1
Jodi Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Dere møttes for knappe 2 uker siden? Det er jo ingenting, du kan ikke begynne å kreve noe svar på om hva han vil allerede nå vel?? Ta det med ro, pust og og nyt tiden med ham. For all del ikke begynn å mas på ham om forhold etc., da er jeg ganske sikker på at du bare skyver ham vekk!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Dere møttes for knappe 2 uker siden? Det er jo ingenting, du kan ikke begynne å kreve noe svar på om hva han vil allerede nå vel?? Ta det med ro, pust og og nyt tiden med ham. For all del ikke begynn å mas på ham om forhold etc., da er jeg ganske sikker på at du bare skyver ham vekk! Nå var det jo ikke akkurat det jeg sa da... men takk for svar Anonymous poster hash: 7dc23...7a1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Rooooolig Har bare gått to uker! Gi det minst to uker til, du Anonymous poster hash: 8508a...8c8
Jodi Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Nå var det jo ikke akkurat det jeg sa da... men takk for svar Anonymous poster hash: 7dc23...7a1 Hva var det du sa da? Det du lurer på er vel hva han vil med deg? Og da sier jeg at du bør slappe av litt, ettersom dere bare har kjent hverandre i 2 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå