lillaskogfiol Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 "... men så har vi jo også de som f*en ikke klarer å telle!" Flere som opplever noe slikt? Føler det alltid er en person som må prøve å komme i mellom. Hvordan holder man de unna? 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Ingen kan vel "komme i mellom" i et forhold, med mindre den ene eller begge er åpen for andre? Og da bør man avslutte. Anonymous poster hash: b469e...012 12
Purple Diamond Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 "... men så har vi jo også de som f*en ikke klarer å telle!" Flere som opplever noe slikt? Føler det alltid er en person som må prøve å komme i mellom. Hvordan holder man de unna? Mener du da andre damer, eller?
lillaskogfiol Skrevet 25. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2013 Ingen kan vel "komme i mellom" i et forhold, med mindre den ene eller begge er åpen for andre? Og da bør man avslutte.Anonymous poster hash: b469e...012 Jeg skrev ''som prøver å komme i mellom''. 1
lillaskogfiol Skrevet 25. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2013 Mener du da andre damer, eller? ja, f.eks. tenker det kan hende det er noen gutter og. men er vel som regel andre jenter
Viktualia Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Hvis man har et trygt og solid forhold, så er det vel ikke så mye å tenke på? De driter seg jo bare ut selv. 2
lillaskogfiol Skrevet 25. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2013 Hvis man har et trygt og solid forhold, så er det vel ikke så mye å tenke på? De driter seg jo bare ut selv. Ja, klart men hva er poenget?
Alvina Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Vet ikke hva som er poenget, men noen (få) anser det som et nederlag om de ikke selv er best og straks man er i et forhold er det større "gevinst" å hente for å pleie sitt eget tynnslitte selvbilde hvis man klarer ødelegge eller skape splid? Jeg har mistet min kjæreste, i et uventet og brått dødsfall i høst og legger merke til at menn (les; noen av mine mannlige venner) er utålmodige og ser på meg som et lett bytte som "trenger noen". Heldigvis er noen kloke og holder avstand / kun på vennskapelig basis, mens andre påberoper seg at vi passer sammen, ingen skal være singel for ever, vi har felles interesser og lett for å prate sammen... bla bla bla. Jeg lurer på hva som foregår i toppen på enkelte og jeg mister nesten fullstendig respekt. Samme med de som går inn for å skape splid i andres forhold, det trenger ikke være utroskap, men å slenge rykter, fortelle hva man har hørt om den andres fortid - mens den andre ikke er tilstede selvsagt. Eller usynliggjøre den nye kjæresten i sosiale sammenhenger. Det eneste man kan gjøre er å overse en som prøver å skape sjalusi eller splid, for meg virker det latterlig (de blir latterlige i mine øyne). Men det er ikke lett når man er i et ferskt forhold der man er litt litt sjenert og naturligvis litt usikker. Ville tatt det opp med kjæresten straks man mistenker at noen forsøker å ødelegge. Det finnes mange måter å gjøre det på, å slenge rykter er vel den mest vanlige varianten.
Marie90 Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Ingen kan vel "komme i mellom" i et forhold, med mindre den ene eller begge er åpen for andre? Og da bør man avslutte.Anonymous poster hash: b469e...012 +1 på denne. Folk som "prøver" å komme i mellom er raskt eliminert når begge parter er fokusert på forholdet. Enhver lojal partner vil be dem fuck off. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Burde vel strengt talt ikke trenge å prøve å holde de unna, vi jenter. Gutten burde selv sende såpass med signaler om at han absolutt ikke er interessert - ellers kan han vel bare dra til helvete. Anonymous poster hash: dcec4...303
Trapp Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Du må gå for styggere gutter, så slipper du det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Det er så jæ.... med slike som prøver å ødelegge mellom to som er sammen! De finnes! En ting er om en av partene er utro og på jakt, men når de ikke er det..? Og noen tydelig legger an på den ene? Hvorfor skal en finne seg i sånt?? Anonymous poster hash: 5e9c1...373
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Gutt her som er i et lykkelig samboerskap. Har hatt en tilfelle der en irriterende jente har prøvd å komme seg imellom. vi inviterte hun over på besøk og det viste seg at hun tok seg til rette, hun til og med ba kjæresten min om å bare slå seg til rett osv.. akkurat som om hun var kjæresten min.... Reis..... bitch. Om en gutt hadde vært like psykopat som hun jenta, så hadde jeg bundet han fast å pisset han i øret. Anonymous poster hash: 3372c...2d8
lillaskogfiol Skrevet 29. november 2013 Forfatter #14 Skrevet 29. november 2013 Det er så jæ.... med slike som prøver å ødelegge mellom to som er sammen! De finnes! En ting er om en av partene er utro og på jakt, men når de ikke er det..? Og noen tydelig legger an på den ene? Hvorfor skal en finne seg i sånt?? Anonymous poster hash: 5e9c1...373 Nettopp. Det er så ondskapsfullt. Spesielt hun jeg sikter til her, hun har kjæreste selv til og med, men legger helt sykt an på typen min. Blir kvalm av hun
Gjest mutz Skrevet 29. november 2013 #15 Skrevet 29. november 2013 (endret) Det som er irriterende, er at personer kan prøve å snike seg imellom personene i et forhold uten at man egentlig skulle tro det. Ofte finnes det jo eksempler på for eksempel jenter som "bare" skravler litt med typen din, men så blir de bedre og bedre venner, og til slutt blir det kanskje også noen følelser innblandet. Poenget mitt er i alle fall at feks typen ikke ser på denne skravlingen som noe mer enn vennskap og litt snakk, men at det etter hvert kan bli til flørt og rakne forholdet. Nå har det ikke hendt med meg, men synes det kan virke at mange forhold blir "rammet" av dette, selv om begge er lojale mot hverandre. . Endret 24. oktober 2017 av mutz
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #16 Skrevet 29. november 2013 Det som er irriterende, er at personer kan prøve å snike seg imellom personene i et forhold uten at man egentlig skulle tro det. Ofte finnes det jo eksempler på for eksempel jenter som "bare" skravler litt med typen din, men så blir de bedre og bedre venner, og til slutt blir det kanskje også noen følelser innblandet. Poenget mitt er i alle fall at feks typen ikke ser på denne skravlingen som noe mer enn vennskap og litt snakk, men at det etter hvert kan bli til flørt og rakne forholdet. Nå har det ikke hendt med meg, men synes det kan virke at mange forhold blir "rammet" av dette, selv om begge er lojale mot hverandre. Jeg synes det blir litt snevert å bare skylde på jenta i så tilfelle. Det jo ikke umulig at det bare var prat fra begges side. Man risikerer alltid at partneren faller for noen andre, med mindre du vil nekte han å ha venner av motsatt kjønn. Anonymous poster hash: c3b56...4c5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #17 Skrevet 29. november 2013 Jeg har en eks som kunne skravle slik med andre jenter, og han var ifølge seg selv helt uskyldig og aldri flørtet med de. Men det merkelige var de lange blikkene de jentene begynte å sende han da..? Anonymous poster hash: 5e9c1...373
lillaskogfiol Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #18 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har en eks som kunne skravle slik med andre jenter, og han var ifølge seg selv helt uskyldig og aldri flørtet med de. Men det merkelige var de lange blikkene de jentene begynte å sende han da..? Anonymous poster hash: 5e9c1...373 Det er aldri uskyldig, alltid noe som ligger bak. Ikke aksepter det, du vil sitte igjen med et knust hjerte.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #19 Skrevet 1. desember 2013 Sier klart ifra at tredje person skal holde seg til hel**** unna! Anonymous poster hash: d69a6...544
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #20 Skrevet 1. desember 2013 "... men så har vi jo også de som f*en ikke klarer å telle!" Flere som opplever noe slikt? Føler det alltid er en person som må prøve å komme i mellom. Hvordan holder man de unna? Om begge parter vil ha kun hverandre, går det fint. Om en søker utenfor forholdet, er det best å avslutte - ikke meant to be. Anonymous poster hash: fc10d...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå