AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Er det noen KGere som har prøvd noe "alternativt". Lurer i såfall på hva du har testet og om det stemte. For eksempel: horoskop (spesiallaget til deg) tarot snakket med medium/klarsynt healing etc. Anonymous poster hash: e4734...01f
missuvillig Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Har faktisk ikke hatt råd til å ta meg råd til å få testet ut noen av disse. Men alle jeg kjenner har bare positive ting å si om det
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Har faktisk ikke hatt råd til å ta meg råd til å få testet ut noen av disse. Men alle jeg kjenner har bare positive ting å si om det Kan jeg spørre hva de har testet? Var de bare positiv til det, eller stemte tingene? Anonymous poster hash: 36368...581
missuvillig Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Kan jeg spørre hva de har testet? Var de bare positiv til det, eller stemte tingene? Anonymous poster hash: 36368...581 Tingene stemte Var veldig personlige ting som dukket opp under klarsynte møter osv
Silfen Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Jepp. En gang vant jeg et profesjonelt oppsatt horoskop. Fortid, nåtid og fremtid. Bare vissvass. Så var det en venninne som skrøt opp og ned og i mente over en spåkone over telefon og jeg MÅTTE prøve. Vel, hennes telefon, jeg ringte. Og jeg ga selvsagt ikke noe slik at hun kunne lese meg. Fikk beskjed om at jeg var "umulig å få noe inn på" og at det skjedde kanskje 1 av 10 000. Konklusjon; jeg er enestånde. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå