Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler du?

Er du fornøyd med din Samsung eller IPhone?

Jeg er ute etter en mobil jeg kan ta gode bilder med, samt bruke til trening.

Ellers er ikke diverse "duppeditter" et stort must ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med iPhone 5-men ikke batterikapasiteten. Den er vel blitt bedre hos 5c/s.

Jeg er blitt så vant med Apple at jeg synes android er knøvlete å bruke. Det ideelle hadde vært Apple operativsystem på en S4 :)

Skrevet (endret)

Jeg tror det er slik at folk som har Mac(iOS) holder seg til deres produkter og anbefaler de til andre. Samme gjelder vel Android.

Jeg har kun hatt android på mobil og vil anbefale det til andre.

Hva har du fra før av TS? Jeg ser ærlig talt ikke en logisk grunn og gå til en iPhone om man ikke har slike produkter fra før av. Hele iTunes systemet virker så lukket og trangsynt. Du står mye friere (i mine øyne) med å gå for et android produkt.

Jeg kan huske at jeg prøvde å spille en ren magiker klasse men synes det var for vanskelig.

Endret av -Leon-
Skrevet

Jeg har android fra før (har Sony Ericsson i dag), og har alltid vært fornøyd med det.

IPhone har jeg skjønt fra enkelte at det er kun det som gjelder, jeg skjønner jo ikke helt greia, derfor jeg spør her inne ;)

Skrevet

Jeg har hatt flere Samsung-telefoner og en iPhone de siste årene. Uten tvil mest fornøyd med Android-systemet, men det er fordi jeg liker å ha valgfrihet og kunne bestemme over telefonen min i større grad enn det Apple lar meg gjøre. Synes også at Samsungene har hatt bedre kameraer lenge, men vet ikke hvordan det er med de siste telefonene.

Det jeg vet mange synes er kjipest med iPhone er jo at det er såpass lett å ødelegge skjermen, vet ikke om det har blitt endret noe på?

Android gir deg vel også et større utvalg gratis apper og tilgang på ting som er under utvikling osv? (Nå spør jeg bare,det er inntrykket mitt i hvert fall)

Skrevet

Jeg tror det er slik at folk som har Mac(iOS) holder seg til deres produkter og anbefaler de til andre. Samme gjelder vel Android.

Jeg har kun hatt android på mobil og vil anbefale det til andre.

Hva har du fra før av TS? Jeg ser ærlig talt ikke en logisk grunn og gå til en iPhone om man ikke har slike produkter fra før av. Hele iTunes systemet virker så lukket og trangsynt. Du står mye friere (i mine øyne) med å gå for et android produkt.

Jeg kan huske at jeg prøvde å spille en ren magiker klasse men synes det var for vanskelig.

Ikke alle ;)

Jeg har Mac, men har en Android-telefon. Gikk fra iPhone til Samsung i fjor, og jeg har aldri angra et sekund. Drit i iPhonen, kjøp deg en Samsung, TS!

Skrevet

Veldig fornøyd med iPhone 5-men ikke batterikapasiteten. Den er vel blitt bedre hos 5c/s.

Jeg er blitt så vant med Apple at jeg synes android er knøvlete å bruke. Det ideelle hadde vært Apple operativsystem på en S4 :)

De aller fleste smarttelefoner har ikke noe særlig bra batterikapasitet i forhold til det folk gjerne vil ha.

Jeg har hatt flere Samsung-telefoner og en iPhone de siste årene. Uten tvil mest fornøyd med Android-systemet, men det er fordi jeg liker å ha valgfrihet og kunne bestemme over telefonen min i større grad enn det Apple lar meg gjøre. Synes også at Samsungene har hatt bedre kameraer lenge, men vet ikke hvordan det er med de siste telefonene.

Det jeg vet mange synes er kjipest med iPhone er jo at det er såpass lett å ødelegge skjermen, vet ikke om det har blitt endret noe på?

Android gir deg vel også et større utvalg gratis apper og tilgang på ting som er under utvikling osv? (Nå spør jeg bare,det er inntrykket mitt i hvert fall)

Helt enig! Kameraet mitt på min Galaxy Note 2 er mye bedre enn iPhone sitt kamera (nå skal jeg ikke snakke for iPhone 5 s/c).

Skrevet

Hva anbefaler du?

Er du fornøyd med din Samsung eller IPhone?

Jeg er ute etter en mobil jeg kan ta gode bilder med, samt bruke til trening.

Ellers er ikke diverse "duppeditter" et stort must ;)

Nettopp byttet fra iphone 4s til galaxy s4. Skulle ALDRI gjort det

• Liker 1
Skrevet

Har du vurdert noen av androidtelefonene med mindre skjerm? Synes selv 5 tommer ble for mye med tanke på batteritid.

Skrevet

Jeg har brukt Iphone i flere år, men i fjor kjøpte jeg en samsung, og aldri vært mer fornøyd. Blir ikke mer Iphone på meg hvertfall.

Anonymous poster hash: 820c3...05e
Skrevet

Nettopp byttet fra iphone 4s til galaxy s4. Skulle ALDRI gjort det

Jeg gjorde det samme. s4en ble solgt etter to mnd og jeg begynte å bruke den gamle iPhone 4 igjen.

Skrevet

Smak og behag. Jeg har iPhone fordi alt annet er Apple hos meg og det gjør hverdagen litt enklere når ting synkroniserer seg og har samme lader osv. iPhone 5 har dårlig batteri (evt bruker mye batteri), men det går fint det også og forhåpentligvis har dette blitt bedre på de nye modellene. Hadde min iPhone 4 i 2 eller 3 år helt til den fysisk begynte å falle fra hverandre etter et litt ublidt møte med gulvet. Før det hadde jeg en annen iPhone i like lang tid. Bytter ikke før jeg MÅ som regel (at den gamle begynner å bli ubrukelig på en eller annen måte).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...