Gå til innhold

Nuppete Acneskjerf

Anbefalte innlegg

Gjest piapeanøtt
Skrevet (endret)

Har et skjerf av typen Acne Canada som ble kjøpt i høst og som jeg i begynnelsen var storfornøyd med. Etter et par ukers bruk begynte det å nuppe ganske mye i begge ender (lite midt på). Ser jo veldig mange andre med samme skjerf, men som har klart å unngå denne nuppingen, hva kan jeg gjøre for å fjerne nuppene og forebygge nye? Har prøvd med elektrisk nuppefjerner uten at det hjalp noe særlig. Synes dette skjerfet er litt for dyrt til å skulle bli stygt så fort...

Trenger forresten ingen kommentarer om hvor stygt/dyrt/mainstream/fjortis dette skjerfet er, det kan man lese om i diverse andre tråder.

Endret av piapeanøtt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine nupper ikke, det eldste er tre år gammelt. Du bruker ikkejakke med borrelås det gnisser mot?

Uansett, nuppefjerner fra Clas Olsson bør fikse det. Bruker dem på ulike ullplagg.

Skrevet (endret)

Mine acneskjerf nupper ikke og de er godt brukt, det ene i flere sesonger.

Bruker du jakker med borrelås som det setter seg fast i eller noe?

Endret av kaffemaskin
Skrevet

Jeg synes du burde ta det med til butikken du kjøpte det på så de kan se på, eller forklare hva som er galt.

Jobber selv i motebutikk, og er noen materialer som reagerer med andre og kan fort bli nuppete. F.eks så er det mange plagg som reagerer mot fleece og blir sånn. Ta det med og la dem se på det :)

Anonymous poster hash: f3dee...8b4
Gjest piapeanøtt
Skrevet

Nei, er kun knapper og glidelås på de jakkene jeg har brukt det sammen med, men har også tenkt at det må ha noe med jakken å gjøre siden det bare nupper på endene. Litt usikker på hvor nuppefjerneren min er fra, men den er hvertfall av merket Coline.

Skrevet

har sett utrolig mange nuppete acneskjerf rundt omkring.. jeg klager kanskje raskere enn mange andre og ville ikke nølt med å dra ned til butikken og klage.

Anonymous poster hash: d9148...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...