AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Vi har et godt øye til hverandre, men han våger nok ikke ta første steget av åpenbare grunner. Skal jeg hoppe ut i det selv, eller la vær? Anonymous poster hash: 2ed37...834
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Vi har et godt øye til hverandre, men han våger nok ikke ta første steget av åpenbare grunner. Skal jeg hoppe ut i det selv, eller la vær? Anonymous poster hash: 2ed37...834 Nei, nei, nei! Det er jo i mot alle råd å gjøre dette! "Don´t dip your pen in the company inc" Anonymous poster hash: 48e6d...374 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Nei, nei, nei! Det er jo i mot alle råd å gjøre dette! "Don´t dip your pen in the company inc" Anonymous poster hash: 48e6d...374 Vel jeg har ikke tenkt å bli der for evig. Så sånn sett spiller det ingen rolle. Anonymous poster hash: 2ed37...834
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Vel jeg har ikke tenkt å bli der for evig. Så sånn sett spiller det ingen rolle. Anonymous poster hash: 2ed37...834 Du skaper deg et omdømme som skal følge deg til neste arbeidsplass gjennom referansen denne arbeidsplassen gir. Men værsågod, sett i gang! Det er du som bestemmer din vei gjennom livet uansett. Men rådet er å ikke gjøre det. Anonymous poster hash: 48e6d...374 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Du skaper deg et omdømme som skal følge deg til neste arbeidsplass gjennom referansen denne arbeidsplassen gir. Men værsågod, sett i gang! Det er du som bestemmer din vei gjennom livet uansett. Men rådet er å ikke gjøre det. Anonymous poster hash: 48e6d...374 Utelukkende fordi han er sjefen min? Man kan vel ikke noe for hvem man faller for. Anonymous poster hash: 2ed37...834
@Maja Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 La det vere!!! Om du virkelig vil ha han, og har tru på at dette bil nåke, så bytter du jobb først. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Vi har et godt øye til hverandre, men han våger nok ikke ta første steget av åpenbare grunner. Skal jeg hoppe ut i det selv, eller la vær? Anonymous poster hash: 2ed37...834 Er du nå så aldeles sikker på at dere har et godt øye til hverandre...? Og du sier han nok ikke våger ta det første skrittet "av åpenbare grunner". - de åpenbare grunnene... er det ansatt-leder forholdet du tenker på, eller er det arbeidsreglement, eller er han kanskje i et forhold allerede? ... eller så er han kanskje ikke så interessert som du synes det virker som... 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 Jeg anbefaler deg å vente til du eventuelt får en ny jobb.
Cata Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 La det være. Jobb er jobb, sjef er sjef og flørt er flørt. Men flørter bør ikke mikses med de to foregående sakene... 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Du skaper deg et omdømme som skal følge deg til neste arbeidsplass gjennom referansen denne arbeidsplassen gir. Men værsågod, sett i gang! Det er du som bestemmer din vei gjennom livet uansett. Men rådet er å ikke gjøre det. Anonymous poster hash: 48e6d...374 Altså, det er ingen som skriver ".. Og så skal det nevnes at hun bænget sjefen". Anonymous poster hash: 0f816...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå