Isa Skrevet 13. juni 2002 #1 Del Skrevet 13. juni 2002 Mine er for tiden: Lord of The Rings- Soundtrack Bonnie Tyler- Greatest Hits Buffy the Vampire Slayer- The Album Madonna- Greatest Hits Brandy- Full Moon Shakira- Laundry Service Enya- Paint The Sky With Stars Sarah Connor- Green Eyed Soul Destiny`s Child- The Writings on the Wall S Club 7- 712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. juni 2002 #2 Del Skrevet 13. juni 2002 Tja, faktisk hører jeg utrolig lite på CD'er, men man har alltids noen favoritter som går igjen. Metallica - S&M Alanis Morissette - MTV Unplugged DeLillos - Gamle sanger om igjen Andrew Strong - Out Of Time Katthult - Katthult Grease - Soundtrack Dirty Dancing - Soundtrack Madonna - Ray Of Light Vanskelig å si egentlig, for jeg hører på så mye rart. Dessuten foretrekker jeg å høre på mp3 eller lage mine egne CD'er. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-13 19:40 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. juni 2002 #3 Del Skrevet 13. juni 2002 Ååh, jeg elsker musikk! Det har nettopp blitt gitt ut en "The best of MTV unplugged"- cd. Den er fantastisk bra. Dessuten så er jeg glad i albumet LOVE, som inneholder mange forskjellige ballader og love-songs _________________ Nikita 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-06-13 21:27 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2002 #4 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg klarer aldri å legge fra meg Grease-plata jeg. Dessuten er Black Album (Metallica) stadig fremme. Liker best 80-talls-musikk ellers. Har egentlig mest samlealbum i hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 13. juni 2002 #5 Del Skrevet 13. juni 2002 Har ikke kjøpt nye CDer på lenge, men favorittene i samlingen: ¤ Miriam Makeba: Sangoma ¤ Lenny Kravitz: 5 ¤ Erykah Badu: Baduizm ¤ Digital Underground: Sex packets ¤ Bob Marley: Chant Down Babylon ¤ Leonard Cohen: Ten New Songs ¤ 2pac: Greatest Hits (CD2) ¤ Nick Cave & the Bad Seeds: No More Shall We Apart ¤ deLillos: Gamle sanger om igjen ¤ Lisa Ekdahl - Lisa Ekdahl ¤ A Tribe Called Quest: The Low End Theory ¤ Save The Last Dance ¤ Vinx, Calhoun, Wilblish: Jungle Funk ¤ Marvin Gaye: Let's Get It One ¤ D'Angelo: Brown Sugar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 15. juni 2002 #6 Del Skrevet 15. juni 2002 Elsker musikk!!! Kunne ikke levd uten... Mine favoritter er: * Ketil Bjørnstad - Grace * Ketil Bjørnstad - Leve Patagonia * Bendik Hofseth - planets, rivers and ...ikea * Karl Seglem - rit * Alanis Morissette - jagged little pill * Jeff Buckley - Grace * Edvard Grieg - musikken til Peer Gynt * Tri O'trang - liker Min absolutte favoritt er nok Ketil Bjørnstads Grace... noe av det vakreste noensinne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. juni 2002 #7 Del Skrevet 21. juni 2002 Har ikke hørt så mye på CD-er i det siste, men de som har mer eller mindre fast adresse i CD-spilleren min er: Manu Chao - Clandestino Manu Chao - Próxima Estación: Esperanza Beatles - 1 Enya - Memory of trees/Paint the sky with stars/A day without rain Jean Michel Jarre - Oxygene 1-6 (sovemusikk...) + en del "hjemmebrent" som inneholder bl.a. Coldplay, Linkin Park, vel...alt mulig i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. juni 2002 #8 Del Skrevet 30. juni 2002 Mine favoritter er U2 - All that you can't leave behind U2 - Greatest hits 1980-1990 Manowar - Warriors of the world Rammstein - Mutter Metallica - S&M Live - Throwing copper Eminem - Marshalls matters Eminem - The Eminem show CD'er med diverse musikk som jeg har brent fra PC'en I love rock'n'roll (og litt rap) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 30. juni 2002 #9 Del Skrevet 30. juni 2002 De jeg tar frem stadig vekk er: ABBA- har en del av dem, liker alle platene Return Bon Jovi - New Jersey Shania Twain - Come on over Absolute Trance 2000 Forrest Gump - soundtrack Marie Fredrikson Backstreet Boys - Greatest Hits Westlife - world of our own og coast to coast Aqua - cartoon heroes :oops: Luxus Leverpostei DDE U2 Eminem - marshall Mathers Kylie Minogue - Can't get you outta my head Grieg og Bach Ganske balansert vil jeg si....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 30. juni 2002 #10 Del Skrevet 30. juni 2002 Har mange plater jeg hører mye på, men favorittene er: -Me'Shell Ndgeocello; Peace Beyond Passion (og Bitter) - Truls Mørk; Grieg's cellokonsert og strykekvartett i gmoll. -Toto; TAMBU -Prince; gold - Vidar Johnson; Cover me (andre som har hørt den????) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 1. juli 2002 #11 Del Skrevet 1. juli 2002 Hei! Her er noen jeg vil ha med meg i graven! 1. Tom Waits - Rain Dogs 1985 2. Steve Earle - Guitar Town 1986 3. Dwight Yoakam - Guitars, cadillacs, etc. etc. 1985 4. Bruce Springsteen - Nebraska 1982 5. Bruce springsteen - Darkness on The Edge Of Town 1978 6. The Beatles - Rubber Soul 1965 7. Nanci Griffith - Other Voices, Other Rooms 1993 8. Emmylou Harris - The ballad Of Sally Rose 1985 9. Gram Parsons - Grievous Angel 1974 10. R.E.M. - Automatic For The People 1992 11. Tom Russell Band - The Road To Bayamon 1987 12. Lone Justice - Lone Justice 1985 13. Neil Young - Rust never Sleeps 1978 14. The Waterboys - Fisherman´s Blues 1988 15. U2 - Joshua Tree 1987 16. Johnny Cash - Johnny 99 1983 17. Nick Cave & The Bad Seeds - The Good Son 1990 18. Tish Hinojosa - Homeland 1989 19. Lou Reed - New York 1989 20 maria McKee - Maria McKee 1989 Jeg kunne fortsatt og fortsatt, men stopper her! Rangeringen er tilfeldig, og i morgen kunne den sett litt annerledes ut! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 24. juli 2002 #12 Del Skrevet 24. juli 2002 The Cure: Paris, Disintegration, Wish, Bloodflowers og Show Alanis Morissette: Samtlige album Cranes: Forever Kent: Vapen & ammunition Heather Nova: Oyster Ani Difranco: Up up up up up up og Living in clip PJ Harvey: To bring you my love og Is this desire REM: Automatic for the people og Out of time U2: Achtung baby og Rattle & hum Rage against the machine: Rage against the machine Type O Negative: Bloody kisses og October rust Depeche Mode: 101, Black celebration, Music for the masses og Violator Lush: Split! Transvision vamp Velveteen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 24. juli 2002 #13 Del Skrevet 24. juli 2002 Det går mest i den nyeste plata til Kent for tiden, men andre favoritter kommer her: Dido - No Angel Lisa Ekdahl - Lisa Ekdahl Frank Sinatra - samleplate Hugô - Diverse sanger, ikke utgitt Hm... kommer igrunne ikke på flere akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 24. juli 2002 #14 Del Skrevet 24. juli 2002 Hmmm, vanskeleg... men eg prøver: [*]Lord of the Rings, filmmusikken [*]Malice Mizer - mp3-filer. [*]Marie Brennan - Perfect time [*]Bryan Adams - The Best of Me [*]Chinaski - Signální [*]Lush - Spooky/Lovelife/Split [*]The Corrs - In Blue [*]Nena, Kate Bush, Enya, Clannad, Secret Garden er artistar eg likar masse! :-) Elles for tida høyrer eg gjennom masse gamle CDar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 31. juli 2002 #15 Del Skrevet 31. juli 2002 Hmm... Det er så mangt det... Men kan da gjøre et forsøk! ¤ The Smashing Pumpkins: Siamese Dream, Melloncollie & the Infinite Sadness ¤ Manic Street Preachers: The Holy Bible ¤ Nirvana: Incesticide, Nevermind og Unplugged in New York ¤ REM: Automatic for the People ¤ Faith no More: Angel Dust ¤ Oscar Peterson: The Good Life ¤ Bo Kaspers Orkester: På Hotell Så er det selvfølgelig en god del flere da... Gjelder bare å komme på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 31. juli 2002 #16 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg er en skikkelig musikk-elsker, men nå er det de samme CD-ene som går opp og opp igjen. Noen gode og gamle, noen litt nyere. Björn Rosenström Pojkarna som busar Nirvana Unplugged in NY Type O Negative Bloody kisses Dette er de 3 mest spilte Cd-ene mine for tiden... Hører på nesten alt mulig av musikk, jeg, men Nirvana er egentlig favorittene. Akkurat nå svirrer Björn Rosenström's "Gunilla" for full guffe her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 31. juli 2002 #17 Del Skrevet 31. juli 2002 Hmm...vanskelig..men disse har i allefall en høy score hos meg: Kent -"Hagnesta Hill" Kent - "Vapen och amunition" Filmtracket til "Moulin Rouge"..ah.. U2 - "The Joshua Tree" De fleste cd'ene er sånn ar jeg alltid skipper en eller flere sanger, men cd'ene jeg nevnte ovenfor kan jeg høre gjennom uten problem.. Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 31. juli 2002 #18 Del Skrevet 31. juli 2002 Ketil Bjørnstad-grace Jan eggum-nesten ikke tilstede Jeff Buckley-grace Radiohead-Kid-a Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå