AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Har vært sammen med min kjære no i 3 år, før sendte vi ofte "Tenker på deg meldinger" osv, men no er det heller ganske sjeldent. Forholdet ellers er vel ganske ok. Så hva sier dere, holder dere på sånn enda og hvor lenge har dere vært sammen ? Anonymous poster hash: 762e1...38b
globalagogo Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 (endret) Sneeep Endret 6. desember 2013 av vestia
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Har vært sammen i 5 år, sender kun kalde meldinger om middag osv. Så slapp av, det blir verre Anonymous poster hash: e4833...2b9 3
MissStiles Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Vi gjør det hvis vi er borte fra hverandre en helg men ikke ellers..
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Vi pleide også å sende masse sånne meldinger før - og har vært sammen i noen år nå. Gått litt lei av alle smsene, det er jo ikke like spennende lenger. Koselig å få melding, ja, men sitter ikke og venter som jeg gjorde helt i starten av forholdet:) Blir mye sånn "kjøpte melk, glemte tørkerull. kan du?" Bor dere sammen? Er vekke halve mnd, men bor sammen ja ... snakker morgen og kveld og av og til på dagen.. eg som er vekke ønske mer oppmerksomhet, men skjønner at kjæresten ikkje har det samme behovet som er hjemme og har venner og familie tilgjengelig Anonymous poster hash: b189c...efd
globalagogo Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Er vekke halve mnd, men bor sammen ja ... snakker morgen og kveld og av og til på dagen.. eg som er vekke ønske mer oppmerksomhet, men skjønner at kjæresten ikkje har det samme behovet som er hjemme og har venner og familie tilgjengelig Anonymous poster hash: b189c...efd Da blir saken annerledes. Hvis vi er på ferie fra hverandre, eller bortreist av andre grunner, sender vi en del smser ja. Men vi vet jo hvor vi har hverandre. Savner litt den spenningen altså
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Er akkurat det eg og gjør, eg likte å få sms det der stod at vedkommende savnet meg eller tenkte på meg. Men selvfølgelig, etter år slik som dette så blir jo det også "vanlig" , men en melding i ny og ne hadde ikkje gjort noe Anonymous poster hash: b189c...efd
missuvillig Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Vi har vært sammen i 2 år, skriver bare slike mlder når vi er borte fra hverandre i lengre tid, helg/uke Men aldri ellers, da er det "kalde middags-meldinger". Gjør meg ikke noe, vi viser mye følelser når vi er sammen. OG han veier det opp med å skrive søte postit lapper til meg når jeg har dagvakt på jobb <3
Noteknekk Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 På vanlig hverdag kan vi fint finne på å sende slike meldinger begge to, men ofte kort med bare hjerter, elsker deg eller noe sånt. Når en av oss er borte blir de gjerne litt lenger. Husker i starten av forholdet, da vi i tillegg bodde 2 timer unna, var det lange kjærlighetsærklæringer, det er ikke så ofte nå lenger. Bor sammen og har vært sammen i snart to år.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Sender mange meldinger hver dag vi. Vært sammen i litt over 3 år. Anonymous poster hash: 77d4e...a39
Aphrodite Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 (endret) Altså, det her er tatt fra tegnehanne men hun har veldig rett syntes jeg. I starten i forholdet til meg og eksen var det mange søte meldinger og etterhvert var det bare sånne "middag? kan du kjøpe...? hvor er du?" Ser nå at bildet er fjerna, men det ligger inne i artikkelen Bilder fjernet pga brudd på kopirett. Daenerys, mod. Endret 26. november 2013 av Nyyx 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 I starten var det helt overveldende mye, men da var det bare koselig Nå, 5 år etter, så er status at når han er bortreist (han er bortreist minst 1 gang i mnd) sender han fremdeles (i mine øyne) plagsomt mye meldinger/telefoner. Klissefaktoren er definitivt betydelig redusert, men han skal nesten hele tiden ha en eller annen form for kontakt. Går max 3-4 timer mellom hver gang jeg hører fra han. Jeg blir litt lei av det. Når vi begge er hjemme så går det mer i kalde meldinger ang middag, hvor man er, når man kommer hjem osv. Anonymous poster hash: ca566...9f5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Jeg er heldig om jeg får en "kald" melding liksom.. Så ja. Anonymous poster hash: de4f3...cce
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 I starten var det helt overveldende mye, men da var det bare koselig Nå, 5 år etter, så er status at når han er bortreist (han er bortreist minst 1 gang i mnd) sender han fremdeles (i mine øyne) plagsomt mye meldinger/telefoner. Klissefaktoren er definitivt betydelig redusert, men han skal nesten hele tiden ha en eller annen form for kontakt. Går max 3-4 timer mellom hver gang jeg hører fra han. Jeg blir litt lei av det. Når vi begge er hjemme så går det mer i kalde meldinger ang middag, hvor man er, når man kommer hjem osv. Anonymous poster hash: ca566...9f5 er du ellers fornøyd da eller litt lei han når han er hjemme og ? Anonymous poster hash: b189c...efd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 er du ellers fornøyd da eller litt lei han når han er hjemme og ? Anonymous poster hash: b189c...efd Nei, ellers er jeg fornøyd. Har ingenting med forholdet vårt ellers å gjøre Det er jo selvfølgelig hyggelig at han savner meg når han er borte, men for min del behøver jeg ikke ringe/skype/facetime/sende meldinger 5-6 ganger i døgnet bare fordi man er borte fra hverandre i noen dager. Men vi er forskjellige der, og jeg klager ikke til han om det. Jeg vil også presisere at jeg synes det er bedre å ha det sånn, enn at han skulle neglisjert meg helt hver gang han var borte eller ellers i hverdagen. Anonymous poster hash: ca566...9f5
Petalouda Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 vi er gift og her er det fortsatt sånn. mannen vesentlig mer enn meg. jeg syns det er innmari koselig men er ikke like flink som før til å følge opp.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #17 Skrevet 26. november 2013 Nei, det kan jeg ikke huske å ha fått ... men så giftet vi oss før mobilen ble allemannseie Anonymous poster hash: c5259...997 2
Velasq Skrevet 26. november 2013 #18 Skrevet 26. november 2013 Vi har vært sammen i noen år nå og i begynnelsen var det mye flørtemeldinger. Nå er det som mange over her sier "kalde-middagsmeldinger". Likevell bevarer vi en intern gnist med feks kun et i en sms og i form av humor og mms bilder. Her om dagen tok jeg et bilde av det lille sminkespeilet på badet og det rundt speilet, sørget for at jeg fikk med en pupp i det lille speilet. Skrev: Liker fargen på flisene. Kort og internt, der han svarer at han ville ikke byttet flisene ut for noe i verden. Vår humor da. Men det hender jeg tenker at det hadde vært hyggelig med lange avhandlinger, slik som i starten!
Løvetanten Skrevet 26. november 2013 #19 Skrevet 26. november 2013 Vært sammen i mange år, og vo sender masse meldinger enda. Alt fra praktisk til kosemeldinger.
Gjest Awzm me Skrevet 26. november 2013 #20 Skrevet 26. november 2013 Ikke så ofte kosemeldinger, men noen er jo litt søte. Har ikke vært sammen lenger heller. Men alle som omtaler forholdet sitt som "ganske ok", forstår ikke hvorfor det er et forhold noen ønsker å være i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå