Gå til innhold

Hvordan vet man at man ikke passer sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man at forholdet ikke fungerer? Det er ikke alltid lett å vite at man kan ha det bedre, at man har en depresjon osv. Og man kan bli lurt av at det er trygt å være i et forhold.

Men hvor mye krangling er ok, hvor forskjellige kan man være, hvordan vet man at det beste ikke er å være i forholdet lenger?

Anonymous poster hash: 52500...692

Videoannonse
Annonse
Gjest bamsemumsa
Skrevet

Når du skriver dette, så betyr det jo at du tenker på det og at det kanskje plager det litt. Så når du selv synes det er for mye, så er det for mye.

Skrevet

Når du skriver dette, så betyr det jo at du tenker på det og at det kanskje plager det litt. Så når du selv synes det er for mye, så er det for mye.

Men hva er "for mye"? Hva skal man jobbe med, og godta? Jeg passer ikke godt på meg selv.

Anonymous poster hash: 52500...692

Skrevet

Er det psykisk eller fysisk mishandling i forholdet?

Nei?

-->

Elsker dere hverandre?

Ja?

-->

Jobb med det, ikke gi opp for lett. Men snakk sammen!

Anonymous poster hash: 69ef8...3be
Skrevet

Det er vel forskjellig på hva som er nok for deg og hva du velger å godta, i forhold til hvordan det kanskje er for f.eks. meg. Derfor må du selv kjenne på når det er nok. Om du føler deg ulykkelig og det ødelegger deg, så er det jo mulig at du har det bedre uten han :) Men hvis dere elsker hverandre, og ingen av dere vil miste hverandre, så er det absolutt noe dere burde sette dere ned med og løse.

Sett alltid deg selv først, for det gjør alle andre :lillesky:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...