Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da har vi forsøkt å bli gravide siden juli uten resultat. I stedet har pcos symptomene blitt sterkere. Hårveksten har økt igjen, har smertefulle eggløsninger og menstruasjon, syklusene er 5-6 uker lange og uregelmessige, jeg blør lite (kun en dag med det man kanskje kan kalle normal mengde, men spotter brunt i en del dager, lutefasen min er på ca 10-11 dager, temperaturen min er ugjevn hele syklusen - dvs går mye opp og ned og er generelt lav, temperaturen i lutefasen øker ikke mye men nok til at fertility friend setter EL strek - så synker den til like over coverline.

Bør komme meg til legen i morgen for å få et endelig svar på om jeg har pcos. Har tidligere fått påvist cyster og unormale hormonprøver (LH forhøyet sammenlignet med FSH), har acne, uønsket hårvekst, og er tynn men med ekstra magefett. I stedet for å utrede meg for pcos, satte min forrige fastlege meg på Diane. Hvis jeg ønsket å bli gravid skulle jeg settes på ett eller annet (2-3 år siden).

Noen som kjenner seg igjen i det jeg beskriver av symptomer?

Det ligger og bekymrer meg bakerst i hodet. Er redd for om vi får problemer med å bli gravid og den doble sjansen for SA og andre problemer under graviditeten. Er det noen suksesshistorier der ute?

Endret av Lovinda82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til legen og få det undersøkt! Har selv pcos og fikk pergotime da jeg ønsket å bli gravid. Ble gravid på 2. Forsøk :):) ellers aldri opplevd SA. Er nok gode muligheter for deg også!!

Skrevet

Håper det! Så du trengte ikke ta noe ekstra for å hindre SA eller noe slikt?

Skrevet

Hørte ikke noe om det . Var selvfølgelig litt bekymret for SA, men hadde et uproblematisk svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...