AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Min sønn har vært samboer i fire år og de har nettopp kjøpt seg leilighet. De har fått kjøkkenutstyr i gave tidligere fra slekt og venner og har kanskje det meste. Men nå har de etablert seg ved å kjøpe sammen. Hva kan jeg gi i innflyttingsgave? Å gi bilde eller interiør vil føles rart, som om jeg blander meg inn i innredningen. Nå har de et ekstra soverom som kanskje blir barnerom om noen år. Tenkte på sjakkbrett, men hvilke priser må jeg regne med hvis det skal være estetisk og av god kvalitet? Jeg har ikke god råd og vet ikke hva jeg skal finne på og hva som er vanlig å gi. Setter pris på innspill. Tenkte noe rundt en tusenlapp eller gå sammen med andre i familien og spleise. Anonymous poster hash: 52d24...9d1
Gjest s@nd Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 (endret) litt humor Å, det hadde vært en fin gave! haha Endret 25. november 2013 av s@nd
MarenogAron Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Gavekort fra Skeidar/Bohus eller lignende?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Ordentlig og godt sengetøy Anonymous poster hash: 3495f...818
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 - Gavekort på Ikea - Sengetøy - Håndklær av god kvalitet - Planter Anonymous poster hash: 9d4e9...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå