lillemus Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Til "setting" av årets julekortbilde mottas med takk. Det er kun en kul motorinteressert treåring som skal fotograferes, så hadde vært moro med noe som gjenspeilte han litt som rekvisitt.. Jeg er så dårlig på å tenke ut av boksen, og nisselue og lammeskinn er oppbrukt fra vår kant På forhånd takk!
rumperister Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Nå bare løper jeg vilt med alt jeg kan tenke på, så får du heller ta til deg det du finner interessant, eller løpe videre med noen av ideene; - "Ovenfra-ned" bilde der han ligger/sitter med nisselue på, oppå bil-teppe. - Bilde av gutten som sitter på bilen. kanskje med nisselue og lammeskinn? - Et bilde der han "fikser bilen" deres med panseret åpent, nisselue og hele pakka. - Skriv "god jul" eller noe på en lekebil, så kan han "vise den" til kamera, og dere får med gutt, bil og jul. - "Hoppebilder" i snøen, dersom det er snø hvor dere bor. Med nisselue på, så klart. Dersom dere voksne vil være med på bildene, så er det jo bare å smette dere inn også.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Kunne vært gøy å skitnet han til med "olje" (kan feks bruke aske fra ovnen, lett å vaske av), og tatt bilder der han holder på med verktøy eller noe Det måtte blitt et nærbilde, med uklar bakgrunn, og et stort glis! Anonymous poster hash: 520a9...f6d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Evt et gammelt bildekk, hele familien tar på seg nisseluer og stikker hodet inn i dekket sånn at det blir som en ramme Anonymous poster hash: 520a9...f6d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Her er et tips: finn en mer beskrivende trådtittel!Anonymous poster hash: 85e35...854 1
lillemus Skrevet 26. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2013 Takk for mange gode tips! Nå skal vi ut å leke med kamera!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå