Gå til innhold

Filmen He's just not that into you

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så nettopp denne filmen for første gang, og den var jo mye bedre enn forventet. Det ga meg noen svar i forhold til hva jeg selv tenker. Jeg har møtt en fyr som er "unntaket" mitt... Jeg avviste alle menn ganske lenge (sånn som Alex gjør i filmen), han jeg har møtt nå avviste jeg også ganske automatisk, men endte opp med å tenke på "han jeg møter nå" (ulikt alle andre ganger), og tok opp kontakten. Har ikke helt skjønt bæra av dette selv :P

Flere single som har sett denne filmen og har noen tanker rundt dette? Er du regelen eller unntaket? Hvordan er du på sjekkemarkedet?

Anonymous poster hash: 7f802...cc6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk boken var mye bedre, filmen er veldig amerikanisert og litt for happy ending. Men boken var en stor øyneåpner for min del når jeg holdt på med en fyr som faktisk ikke var interessert.

Anonymous poster hash: d87a0...be0
Skrevet

Jeg så nettopp denne filmen for første gang, og den var jo mye bedre enn forventet. Det ga meg noen svar i forhold til hva jeg selv tenker. Jeg har møtt en fyr som er "unntaket" mitt... Jeg avviste alle menn ganske lenge (sånn som Alex gjør i filmen), han jeg har møtt nå avviste jeg også ganske automatisk, men endte opp med å tenke på "han jeg møter nå" (ulikt alle andre ganger), og tok opp kontakten. Har ikke helt skjønt bæra av dette selv :P

Flere single som har sett denne filmen og har noen tanker rundt dette? Er du regelen eller unntaket? Hvordan er du på sjekkemarkedet?

Anonymous poster hash: 7f802...cc6

Hva gjorde at du avviste han først? Og hva syntes han da du ville likevel?

Når det gjelder meg selv, er jeg dårlig til å sjekke, dvs jeg gjør det sjelden da jeg synes det er utrolig kleint :P Har ikke sett filmen btw, så har ikke noe å komme med ang. den.

Anonymous poster hash: 538b5...a9a

Skrevet

Filmen sier ingenting som man ikke vet fra før.

Skrevet

Filmen seier det alle veit frå før, men på ein måte som gjer at ein likevell gjerne sitter med ein aha opplevelse.

Har ikkje lest boka, men likte filmen! :)

Skrevet

Skjønte ikke dette med "regelen og unntaket".

Anonymous poster hash: 4d60e...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...