AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hva i all verden skal jeg finne på? Jeg kan ikke kjøpe noe opplevelse, for ingen vet når vi begge (eller bare han) får tid til å dra på noe, og han vet ikke hva han ønsker seg. Interessert i biler, spiller gitar i et band og er ganske dreven der (så han har en million ganger mer peiling på gitarutstyr enn jeg har, og kjøper det han vil ha), Han er en sånn som har alt, derfor er det kjempevanskelig. Til nå har jeg bare strikket 2 par ullsokker til han, som jeg vet han trenger. Men jeg må finne noe mer. Forslag? Han er forresten 40 år. Anonymous poster hash: 9d83d...2f4
Miss moneypenny Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Brettspill, bøker, filmer, tvserier, gavekort på butikk der han pleier å kjøpe ting, vinterjakke, tursko, fiskestang, bøker om gitar/musikk/andre ting han interesserer seg for, gavekort big horn stakehouse eller annet sted, gavekort kino, gavekort annen opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Du kan ikke klarere med feks arbeidsgiver i hemmelighet en langweekend i januar/februar? Da kan du jo gi et reisegavekort. Litt dårligere løsning, men helt grei. Klassikere er god mat, vin, øl, en restauranttur (det klarer han vel få tid til?) eller en god flaske whisky/cognac. Alt etter interesse. Anonymous poster hash: 2346d...399
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Har du noen stilige bilder av ham fra bandvirksomheten som du kan lage noe kult av? Anonymous poster hash: f04aa...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå