Gå til innhold

Julegave til sjef (som også er cøliaker)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg ser da ut til å ha verdens snilleste sjef, så jeg har lyst å kjøpe en fin julegave til henne. Men kjenner henne ikke på det personlige plan, og har lyst å kjøpe noe som blir brukt opp og ikke står og samler støv. Så jeg tenker forbruksvarer - kaffe er absolutt med på lista, men hva ellers? Hun har cøliaki, og det har jeg ingen erfaring med, så jeg er litt usikker på hvilke matvarer som kan passe og være fine som julegaver. Noen cøliakere der ute som har gode tips? Kanskje noe som hele familien inkl barn kan like?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til en baker og kjøp en cøliaki-kake el.l? :) Er blitt mer fokus på cøliaki, så de fleste pleier å ha et tilbud. Jeg hadde blitt innmari rørt om noen hadde tenkt så langt i hvert fall :)

Anonymous poster hash: 13c14...658
Skrevet

Takk for svar :) AB#658, ville du blitt glad for å få en kake i julen/på lillejulaften? Jeg tenkte egentlig å kjøpe noe som er mer langtidsholdbart, siden det gjerne er mer enn nok mat og søtsaker i jula fra før av, men..?

AB#ce1, takk for link :) Vi bor nordpå, men hyggelig å se at det finnes den slags bakere, skal se om vi har noen spesialister her nord også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...