AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg fikk beskjed av nav mannen om at jeg måtte si opp husbanken fordi jeg fikk stipend + supplerende livsopphold. Jeg sa "kan ikke du gjøre det for meg?" så sier han "jo, jeg skal sjekke det opp så gir jeg deg beskjed". Jeg hørte aldri noe om den bostøtten og jeg glemte det fullstendig bort, helt til jeg så det kom inn penger på konto fra husbanken. Jeg ringte kommunen og husbanken og alle satt meg over overalt og sendte meg til forskjellige folk som skulle hjelpe. Til slutt ga jeg opp, og tenkte "jeg ringer igjen i morgen". Igjen, glemt av. Slik har det holdt på i 3 mnd nå. Jeg har fått fra husbanken når jeg egentlig ikke skulle det. Jeg har hatt utrolig mye å gjøre. Jeg har psykiske problemer. Jeg reiser mye. Jeg er uansvarlig. Og nå har det gått så lang tid at jeg ikke tør å si fra til saksbehandleren min. Jeg vet jo de vil se det når jeg skal dit i januar... Hva skal jeg gjøre? Hva er det verste som kan skje? Jeg har fått fra husbanken i totalt to år nå, men jeg har gått 3 mnd der jeg ikke skal ha det. Anonymous poster hash: 198b8...e39
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Du må betale det tilbake og du kan bli anmeldt. Si fra nå!!! Anonymous poster hash: 102fd...583 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå