AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Del Skrevet 25. november 2013 Det har dessverre blitt litt lite søvn i det siste. I går natt ble det fire timer søvn, og i natt ble det ikke noe i det hele tatt. Var kvalm/uvel i hele går, og det fortsetter i dag. Ikke på den måten at jeg må kaste opp, men føler at jeg er konstant skrubbsulten og går med en veldig ubehagelig følelse i magen? Blir ikke bedre av matinntak. Opplever dere det samme? Anonymous poster hash: 11a21...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg blir også kvalm av lit søvn =) Anonymous poster hash: 85241...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 25. november 2013 #3 Del Skrevet 25. november 2013 Ååhja, går gjennom dette akkurat nå jeg .. Har bronkitt så får ikke sovet om natten, er kvalm og eier ikke apetitt idag eller igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. november 2013 #4 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg føler meg skikkelig syk hvis jeg blir for trøtt. Blir tett i nesen, uggen i kroppen, kan til og med begynne å hoste og føle meg influensa-syk. Jeg forstår ikke de som klarer seg på altfor lite søvn over langt tid, jeg hadde gått rett i bakken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Del Skrevet 25. november 2013 Akkurat det samme som deg ts. Føler meg rett og slett fyllesyk (selv om jeg ikke har drukket noe alkohol). Anonymous poster hash: d81b2...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg føler meg skikkelig syk hvis jeg blir for trøtt. Blir tett i nesen, uggen i kroppen, kan til og med begynne å hoste og føle meg influensa-syk. Jeg forstår ikke de som klarer seg på altfor lite søvn over langt tid, jeg hadde gått rett i bakken. Jeg og min mor blir også tett i nesen når vi er trøtte om kvelden! Så utrolig rart! Jeg trodde det bare var meg og henne som opplevde det. Anonymous poster hash: d81b2...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ami Skrevet 25. november 2013 #7 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg blir akkurat sånn jeg og :-) Alltid kvalm, litt uggen og ofte hodepine/migrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå