Gå til innhold

Flere her som blir bokstavelig talt kvalme av lite søvn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har dessverre blitt litt lite søvn i det siste. I går natt ble det fire timer søvn, og i natt ble det ikke noe i det hele tatt. Var kvalm/uvel i hele går, og det fortsetter i dag. Ikke på den måten at jeg må kaste opp, men føler at jeg er konstant skrubbsulten og går med en veldig ubehagelig følelse i magen? :P Blir ikke bedre av matinntak. Opplever dere det samme?

Anonymous poster hash: 11a21...ebf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også kvalm av lit søvn =)

Anonymous poster hash: 85241...b51
Skrevet

Ååhja, går gjennom dette akkurat nå jeg ..

Har bronkitt så får ikke sovet om natten, er kvalm og eier ikke apetitt idag eller igår.

:(

Skrevet

Jeg føler meg skikkelig syk hvis jeg blir for trøtt. Blir tett i nesen, uggen i kroppen, kan til og med begynne å hoste og føle meg influensa-syk. Jeg forstår ikke de som klarer seg på altfor lite søvn over langt tid, jeg hadde gått rett i bakken.

• Liker 2
Skrevet

Akkurat det samme som deg ts. Føler meg rett og slett fyllesyk (selv om jeg ikke har drukket noe alkohol).

Anonymous poster hash: d81b2...e9d
Skrevet

Jeg føler meg skikkelig syk hvis jeg blir for trøtt. Blir tett i nesen, uggen i kroppen, kan til og med begynne å hoste og føle meg influensa-syk. Jeg forstår ikke de som klarer seg på altfor lite søvn over langt tid, jeg hadde gått rett i bakken.

Jeg og min mor blir også tett i nesen når vi er trøtte om kvelden! Så utrolig rart! Jeg trodde det bare var meg og henne som opplevde det.

Anonymous poster hash: d81b2...e9d

Skrevet

Jeg blir akkurat sånn jeg og :-) Alltid kvalm, litt uggen og ofte hodepine/migrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...