AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg leser om jenter som "lett" tar over 60 kg i knebøy, også kommer jeg her med mine 20. Det skal sies at jeg ikke har trent knebøy før, og et sted må man jo starte. Hvor fort kan man regne med fremgang? Hvis man trener bein ca. tre ganger i uken HARDT med bra kosthold - ca. hvor mange kg kan jeg regne med å øke på med etter f.eks. 1-2 mnd? Anonymous poster hash: 37b38...775
Gjest thealu Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Så lenge du har rett fokus med kostholdet OG andre gode beinøvelser som gjør at du generellt blir sterkere i de forskjellige musklene i underkroppen så skal det ikke ta så alt for lang tid. Hvor mye er vanskelig å si, men jeg vil tippe på at du klarer å øke 15-20 kilo - MEN det ved et sikkelig fokus, og ikke minst gode beinøkter der det svir i både lår,baklår og ikke minst rumpen. Og selfølglig har teknikk utrolig mye å si, så det aller aller viktigeste er vell å ha den 100 % på plass før du øker på vekta- så slipper du kjedelig skader. Jeg personlig har trent 4-5 ganger i uken i mange år og har veldig sterke bein- men tar bare 60 kg. Men det kommer mye av at jeg ikke er så fan av knebøy men heller heller mot andre beinøvelser jeg føler jeg får mer ut av
thinkywinky Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Få inn teknikken...så begynner du å lesse på. Øk med 2,5kg ved hver økning. Plutselig er du råsterk. Knebøy trener store muskler som det er fort å øke i som nybegynner! Også er den så gøy når den sitter Har trent knebøy under ordentlige former i 5 uker nå og er oppe i 50 kg. And rising!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå