AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hvordan vil du rangere de store møbelkjedene? Her er min liste (beste først) Skeidar Ikea Living Bolia Bohus Møbelringen Jysk Anonymous poster hash: 63cec...922
Hattifnatten Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Beste: Home&cottage Dårligste: IKEA og Jysk
Gjest Keikolina Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Jysk på bunnen av lista! Mye ræl det andre å, men værst er jysk! Møblene på Skeidar er heller ingen kvalitet og rope hurra for, ser man stygt på møblene får de hakk i seg.
rumperister Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Living må jeg si står høyt hos meg. De har møbler som passer i de fleste hjem, og har mange flotte pyntesaker. Hvis jeg husker rett, er de veldig flinke på belysning også. Nå snakker jeg selvsagt ut i fra at prisene er medregnet. Dersom jeg skal se bort i fra pris, blir det en heeelt annen liste.
mumfi Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Skeidar har RÆVA kundeservise enkelte plasser.....Aldri mer at jeg handler der! Møbelringen er jeg veeldig fornøyd med, selv om noen møbler er dyrere der enn andre steder.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Skeidar Ikea Living Bolia Bohus Møbelringen Jysk For å ta utgangspunkt i TS' liste: 1. Bolia 2. Bohus 3. Skeidar 4. Living 5. Ikea 6. Møbelringen 7. Jysk Anonymous poster hash: a4131...b31
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Syns egentlig ikke noen butikker er verst eller best. Noen butikker har et veldig uinteressant og lite inspirerende vareutvalg, mens enkelte har mye. Avhengig av hva jeg leter etter oppsøker jeg disse: Jysk, Ikea, Living, Bohus, Kremmerhuset, Kid, Skeidar (svært sjelden egentlig), Åhlens, Foretrekker imidlertid bruktbutikker og loppis, evt Finn.no. Anonymous poster hash: 5c418...a79 1
Gjest Kim Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Rangere de etter hva? Pris, kundeservice, kvalitet, utvalg? Ikke for å virke elitist, men hvis jeg kan, så skyr jeg IKEA som pesten. Kvaliteten er elendig, ikke er de så vannvittig billige lenger og selve kjøps opplevelsen er grusom. Jysk, Living, bohus, skeidar har ikke ting jeg liker, så der er jeg aldri. Går jeg i møbelbutikk, så går jeg enten til Expo nova, Tannum, Robert Tandberg eller jeg kjøper møbler hvis jeg er ute å reiser (f.eks Casa shop i københavn). Alle møbelbutikkene jeg har nevnt over har selvfølgelig veldig bra kundeservice og kvalitet på det de selger, men prisen er vannvittig. Jeg sparer ofte lenge til noe jeg virkelig vil ha en å kjøpe midlertidig junk fra Kamprad & Co. Mye har jeg også kjøpt på salg, da blir ofte prisene helt greie. Kjøpte f.eks skinn sofa hos Expo Nova til 18.000,- på salg, nypris var litt over 45.000,- Da er det helt greit å handle der. Har hatt sofaen i 4 år nå og den ser fortsatt helt ny ut, så kvaliteten er helt på topp, noe som ikke alltid kan sies om skinn ting fra IKEA, Living etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå