Gå til innhold

Kan noen anbefale en hudpleieserie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Trenger tips til en hudpleieserie..

Er 26 år, har normal / blandingshud, heller mer mot tørr enn fet.

Sliter med hormonkviser, ellers lite urenheter.

Huden min er nok litt sensitiv, tåler f.eks ikke MD Formulations.

Bruker i dag Cosmica, men føler det er på tide å prøve noe nytt etter flere år med dette.

Tips mottas med takk :)

Anonymous poster hash: c410a...dbc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker virkelig Ole Henriksen. Jeg har alltid hatet huden min, og startet først med Tromborg, som jeg også elsker, men som ble dyrt i lengden. Fikk hjelp til å finne de rette Ole Henriksen produktene for meg, og elsker'e!

Skrevet

Gå til en hudpleier som også er dermalogica-forhandler. Flotte hudpleieserier, og da får du noe som passer for din hud.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg elsker virkelig Ole Henriksen. Jeg har alltid hatet huden min, og startet først med Tromborg, som jeg også elsker, men som ble dyrt i lengden. Fikk hjelp til å finne de rette Ole Henriksen produktene for meg, og elsker'e!

Bruker du alt fra Ole Henriksen, eller kombinerer du det med andre merker? Eller er det rens, hudkrem, serum ++ fra Ole Henriksen? :)

Er litt nysgjerrig på noen av produktene, men synes det er litt skummelt da jeg har lest at de er litt parfymerte/sterke.

Skrevet

Ole Henriksen er fantastisk! Jeg bruker bare det. Ble tipset av hun som solgte meg det om å ikke kombinere det med andre merker da OH inneholder mye fruktsyre som kan kræsje med noen av ingrediensene i andre hudpleieprodukter. Dette kan gi et uheldig utfall..

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ole Henriksen er fantastisk! Jeg bruker bare det. Ble tipset av hun som solgte meg det om å ikke kombinere det med andre merker da OH inneholder mye fruktsyre som kan kræsje med noen av ingrediensene i andre hudpleieprodukter. Dette kan gi et uheldig utfall..

Så hvis man bruker MD OG OH kan det bli litt smør på flesk?

Skrevet

Så hvis man bruker MD OG OH kan det bli litt smør på flesk?

Det hun da var at de kunne interaktere hverandre.. Jeg vil tro at det skader huden. Fruktsyren interakterer visst med mye annet som er i hudpleieprodukter.

Jeg bruker bare OH nå og er veldig fornøyd. Rens, toner, serum, dagkrem, nattkrem og øyekrem :)

Bruker sminkefjernerservietter fra simple da.. Ellers bare OH.

Skrevet (endret)

Dobbelpost!

Endret av Marionette
Skrevet

Bruker Dermalogica i ansiktet. Men har hørt at Gratiae sine produkter skal være fine, bruker selv Gratiae på tørre hender og det funker bedre enn noe annet jeg har prøvd før! Gratiae har også ansiktsprodukter.

Skrevet

Hva med REN, noen som har prøvd det?

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Hva med REN, noen som har prøvd det? Anonymous poster hash: c410a...dbc

Jeg har prøvd noen av produktene, bla. fuktighetskremen, men den gjorde INGENTING for meg. Kunne bare ha spart meg for det kjøpet. Dog var peelingen derfra var faktisk ganske okey/bra.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Fikk med sånn kit da jeg kjøpte Stella bladet, og hudkremen var ikke så aller verst. Men ganske standard, ikke noe jeg kunne ha brukt i lengden da huden min krever noe mer aktivt.

Skrevet

Bortkastede penger.

Anonymous poster hash: 84ece...3a4

Skrevet

Bruker du alt fra Ole Henriksen, eller kombinerer du det med andre merker? Eller er det rens, hudkrem, serum ++ fra Ole Henriksen? :)

Er litt nysgjerrig på noen av produktene, men synes det er litt skummelt da jeg har lest at de er litt parfymerte/sterke.

Jeg bruker rens morgen og kveld (grønn), olje (oransje), fuktighetskrem (grønn eller blå, har begge, bruker grønn morgen, blå kveld, liker begge men grønn er mest optimal for min hud), skrubb (almond-blå), maske (blue/berry enzyme) fra Ole Henriksen, også bruker jeg en talg-reduserende krem ca. annenhver dag fra et italiensk merke (ser ut som en omvendt R "Revolution" eller noe) som fungerer helt fantastisk. I tillegg har jeg en vitaminmaske fra Tromborg som her deilig, men vet ikke om jeg kjøper en ny når den jeg har er tom. Det er jo dyrt med skikkelige produkter ;) Man bruker derimot så lite at det tar lang tid før det begynner å tømmes. Har hatt min rens fra OH, brukt hver morgen og hver kveld, uten å tenke så mye på mengden, siden midten av august til for to dager siden.

Føler jeg har funnet det som funker for meg ihvertfall.

Hvis du vet hudtypen din så kan du jo søke på olehenriksen.com eller sephora.com - og finne det som er ultimate for deg. De har sortert etter behov som du bare haker av så kommer de beste produktene for den hudtypen opp.

Skrevet

Jeg har brukt Ole Henriksen i mange år, og er kjempefornøyd! Har nettopp testet ut dagkremen og nattkremen til Burts and Bee, men jeg kommer nok til å gå tilbake til OH.

Fra OH bruker jeg dagkrem, nattkrem, rens, maske, skrub, serum (c-vit serum er kjempebra!), lavendelolje (bruker i badevann, etter dusjen hvis huden er veldig tørr, massasjeolje) og øyekremgele (helt fantastisk mot hovne morgenøyne, bare ruller den over og under øynene og du ser nesten at posene trekker seg tilbake straks).

Produkter som jeg har testet fra OH som jeg ikke var helt fornøyd med var håndkrem, bodylotion og lypsyl.

Skrevet

Jeg har brukt Ole Henriksen i mange år, og er kjempefornøyd! Har nettopp testet ut dagkremen og nattkremen til Burts and Bee, men jeg kommer nok til å gå tilbake til OH.

Fra OH bruker jeg dagkrem, nattkrem, rens, maske, skrub, serum (c-vit serum er kjempebra!), lavendelolje (bruker i badevann, etter dusjen hvis huden er veldig tørr, massasjeolje) og øyekremgele (helt fantastisk mot hovne morgenøyne, bare ruller den over og under øynene og du ser nesten at posene trekker seg tilbake straks).

Produkter som jeg har testet fra OH som jeg ikke var helt fornøyd med var håndkrem, bodylotion og lypsyl.

Jeg har gått og lurt på om jeg skal prøve den gelen, siden det jo av og til kan trenges her og. Hvilken er det du bruker, om man får spørre?

Skrevet

Jeg har gått og lurt på om jeg skal prøve den gelen, siden det jo av og til kan trenges her og. Hvilken er det du bruker, om man får spørre?

https://www.blush.no/p-11651-ultimate-lift-eye-gel-roll-on-15g.aspx

Denne bruker jeg. Som sagt skikkelig effektiv, ruller den bare over og under øynene og posene forsvinner så og si tvert. Den er i tillegg drøy i bruk.

(bruker som oftest å bestille fra blush.no, kommer i posten 1 eller 2 dager etter bestilling).

Skrevet

Takker!

Søster'n er i Canada på utvekslingsår, så jeg driver å sender linker fra Sephora som havner ned i esken hun skal sende hjem til jul. Så da blir det jo enda billigere ;) Det er uansett verdt prisen, virkelig.

Skrevet

Matis, Dermalogica, Nimue, Carita, Priori og Decleor er alle veldig gode hudpleieserier :)

Anonymous poster hash: 932d4...a9f
Skrevet

Jeg kombinerer OH med andre merker, og det går helt fint for min hud. Jeg følger ikke slavisk en hudpleieserie, men kombinerer de produktene jeg syns er bra fra flere forskjellige serier, og det fungerer fantastisk for min hud. Akkurat nå bruker jeg OH, MD, Decleor og Emergin C, om sommeren bruker jeg også Matis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...