AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg ble forlatt av eksen, etter veldig mange år sammen. Vi har barn sammen. Han fant seg fort en annen dame med en gang, og fikk et barn med henne. Vi ønsket et tredjebarn men lykkes ikke sammen om å få det. Jeg og faren til barna klarer fint å samarbeide om barna sammen. Han oppfører seg greit anngående samarbeidet, og betaler godt med bidrag, til og med på forskudd av og til. Nå fikk jeg høre av et av barna at farmoren sier at hun var så glad for at han traff en annen dame enn meg, og synes det var best. Farmoren føler at han er mye lykkeligere og roligere nå etter at han traff den andre dama. Hun sier også at hun føler at bruddet var det beste som kunne skjedd. Barna har hørt alt dette, og jeg føler en forferdelig følelse av å høre dette. Kanskje det er meg som tar ille på vei. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 04d06...b83
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Det skjønner jeg godt. En ting er hva man tenker inni seg, men det er ikke alt man sier høyt, spesielt ikke foran barn. Anonymous poster hash: ea3c2...b05 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 For en drittkjerring! Hadde tatt et oppgjør med henne, sikt henne til veggs og sagt at sånn oppførsel godtar du ikke. Æsj.. Har du nevnt det for eksen?Anonymous poster hash: d8233...54d
Løvetanten Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Kan godt hende at du var en dårlig match for sønnen hennes, men hun har uansett ikke noe med å si sånt til ungene. Hun er langt over streken, og det er trist at voksne folk ikke kan oppføre seg bedre. Så får du selv bedømme hva som blir riktig for deg. Vil du ta en prat med henne, vil du ta en prat med ungene eller vil du overse det? 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Har hørt at hun har snakket om hvor glad hun er for den nye dama før... og en av ungene nevnte det. Jeg nevnte det den gang for eksen, men han sa at det kan ikke være slik hun mente det. Hun støtter såklart sin sønn og er glad på hans vegne bare, sa han.... Men jeg synes det rett og slett er kvalmt og svært sårende at hun ikke tenker lenger. Mine barn synes det er trist når hun ikke tenker på at jeg er deres mor, og driver på å skryter av hun andre. Et av barna mine sa også at hun føler at faren flyttet sammen med den dama for fort, og at den dama ikke er så hyggelig som farmoren vil ha det til. De har problemer de også, men det ser jo ikke farmoren. Itillegg så føler barna seg veldig utenfor i det nye livet til faren. De føler faren bryr seg men de føler at han har fått en fremmed familie... med stesøsken og nytt barn. Mens farmoren skryter av at dette var det beste som kunne skjedd. Forstår det slik at farfaren er enig. Så trist... Anonymous poster hash: 04d06...b83
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 jeg lovet den av barna som sa det, og ikke si at den hadde sagt det. For det barnet er redd å få kjeft for å ha sagt det. Anonymous poster hash: 04d06...b83
Gjest Offensive Pie Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Det kommer bare til å slå tilbake på henne selv. Min farmor snakket stygt om og oppførte seg dårlig mot min mor. Resultatet er at ingen i søskenflokken har kontakt med farmor lengre.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 De er kjempeglad i farmoren sin , men de blir bare litt irriterte på det når de skryter den nye dama hans opp i skyene.... Anonymous poster hash: 04d06...b83
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Dette var en veldig lei situasjon! Jeg syns du skal si noe til din eks-svigermor -du kan jo si at det er helt greit at hun ikke liker deg, men at du ikke syns at hun skal snakke om disse tingene foran ungene. Både fordi du bli lei deg og fordi ungene blir usikre. Det er ikke sikkert at det vil hjelpe så mye, men da har du iallefall fått sagt ditt. Og så kan du jo bruke anledningen til å snakke med dine barn om følelser, usikkerhet og baksnakking. Anonymous poster hash: f2fdc...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 snakket med faren nå, og han sa at det ikke var rett å gjøre sånn, men han kan ikke forstå at hun gjør det.... Jeg må bare slutte å være så hårsår gjerne, men jeg klarte ikke å holde munn å måtte si det til han..... Anonymous poster hash: 04d06...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå