Gå til innhold

Usikker på hva han vil eller føler for meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kontakt med en mann, som jeg har datet i noen få uker. Jeg er usikker på hva han egentlig føler for meg... men er sjenert så har vært pysete å snakke om det...Vil liksom at ting skal skje naturlig på en måte - vi har jo ikke kjent hveandre så lenge.

Vi har hatt sex flere ganger. Han vet at jeg ønsker meg barn. Og at jeg forsøkte i veldig mange år å få barn med eksen uten å lykkes, og uten at de fant en grunn til det. Det er egentlig ikke så synd i meg for det, for jeg fikk barn før dette med samme eks, men så stoppet det.... Men jeg er ung ennå og ønsker flere. Og nå så tør han å ta sjansen å sprute inni meg. Skal jeg ta dette som et interessetegn fra hans side?

I tillegg til dette så er jeg litt usikker. Han kysser nesten aldri, bare litt... Men kanskje han er sånn av type. Jeg er redd at han ikke føler det rette for meg pga det. Men er vanskelig å ta det opp og... Og jeg blir litt blind når jeg er tiltrukket, blir redd for å miste han.. men samtidig så burde jeg jo finne ut hvor mye han egentlig er interessert, og om han ser for seg et forhold med meg......

Noen som har råd å gi i en slik situasjon?

Anonymous poster hash: 3bc37...bdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...