AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 på hunden min. Da jeg leste studier om likheter mellom hund og eier, tenkte jeg at det var tøys. Men jeg ligner! Tenkte jeg på nettopp. Ikke utseendemessig, men personligheten. Er skeptisk til fremmede, stort sett snill og grei, men om jeg blir provosert, gir jeg meg ikke uten en kamp Akkurat som hunden min!! Anonymous poster hash: dc512...b8f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 jeg å ligner hunden min personlighetsmessig tror det har med at de ser hvordan vi er i visse situasjoner å dermed aper etter oss. er eier nervøs vil hund bli nervøs Anonymous poster hash: 74f4f...8ad
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 jeg å ligner hunden min personlighetsmessig tror det har med at de ser hvordan vi er i visse situasjoner å dermed aper etter oss. er eier nervøs vil hund bli nervøs Anonymous poster hash: 74f4f...8ad Jg er aldri nervøs bare skeptisk. Men han var sånn fra han var valp, kanskje noe i bakhodet mitt valgte ham Nei.. Han er ikke den perfekte hunden for meg (langt ifra) men vi ligner Anonymous poster hash: dc512...b8f
floppesopp Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Jeg tror jeg ligner litt på katten min også, jeg - lat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå