Gå til innhold

Katt skal på pensjonat - tips til feriekofferten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille hannkatt må på pensjonat for første gang da opprinnelige passer ikke har anledning til å ta seg av ham. Han må være der fire netter.

Jeg har ingen erfaring med å sende katten på pensjonat og lurer rett og slett på hva det er vanlig å sende med katten?

Jeg regner med at han kan få ha sitt eget transportbur i buret sitt og maten han er vant med.

Men sender jeg med matskålene? Egen kattesand? Kan han få ha med lekene sine?

Han skal forøvrig være på Eng Gård i Skiptvedt - noen som har erfaring derfra?

Anonymous poster hash: 07e51...c0c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten kontakte pensjonatet å høre. Det er forskjellig fra sted til sted. Jeg driver et lite kattepensjonat, og her er alt inkludert i prisen (kattesand, fòr, godbiter). Vi har egne senger, tepper og leker, men om kunden ønsker det kan de ta med det de ønsker selv. Bortsett fra kattesand da... det er unødvendig å ta med. Vi bruker Pro Plan og RC fòr og om ønskelig våtfòr fra butikk, men ønsker kunden spesialfòr må de ta det med selv. Prisen er uansett det samme.

Anonymous poster hash: 077a9...2cc
Skrevet

Det kan også være greit å gi med et pledd eller nos som lukter hjemme om katten har noe han liker. Eventuelt en myk genser som lukter deg.Noe som gjør at han føler seg trygg.

• Liker 1
Gjest Sagarmatha
Skrevet

Det kan også være greit å gi med et pledd eller nos som lukter hjemme om katten har noe han liker. Eventuelt en myk genser som lukter deg.Noe som gjør at han føler seg trygg.

Satt akkurat og skrev dette selv. Det funket godt når jeg gjorde det samme.

Skrevet

Takk for svar. Da pakker jeg med favorittpleddet og de morsomste lekene og håper på det beste.

Han er vant til å bruke perler ikke kattesand, men antar at han som katter flest godtar sand. Får bare håpe at han ikke nekter å bruke perler igjen når han kommer tilbake...

Anonymous poster hash: 07e51...c0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...