AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Noen dom kan gi meg noen øvelser for rompe,mage, lår og fiskebolle armene mine. Har ikke rå til å dra på et trenings studio og få tips der. Jeg er noe rund i formene,og vil ha det bort etter hvert. Og trening er vel bare det som hjelper. Anonymous poster hash: 1a280...53e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Kjøp deg en kettlebell, søk på youtube etter kettlebell workout og sett i gang Anonymous poster hash: 83a0d...f70
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Søk opp Pilates på youtube. Der er det mange gode øvelser med kun bruk av egen kroppsvekt. Jeg rekker ikke treningsstudio på noen dager, og da trener jeg pilates og litt yoga hjemme. Anonymous poster hash: aa95e...14c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Planken. Kan varieres i det uendelige. Kjør et par varianter av den annenhver dag så det tar i kroppen, så skal du se at musklene responderer kjapt. Anonymous poster hash: 37eac...afd
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Jeg elsker kettlebells. Kjøp deg en lett og en tyngre så kan du variere i det uendelige! feks en på 4-6 kg og en på 8-12 alt ettersom hvor sterk du er (blir). * Goblet squat (en form for knebøy) er fin for rumpe og lår * Utfall trener en litt annen del av rumpemuskelen. Jeg får hvertfall en annen type kontakt med muskelen. * Kettlebell swing trener store deler av kroppen! * Kettlebell snatch river liksom litt på siden av kroppen. Herlig! * For mage kan du stå rett fram, holde hoftekammen i ro mens du vrir deg til siden og presser kettlebellen ned mot gulvet på siden av kroppen din. Trener de skrå musklene. (google teknikk). Du kan også ligge på rygg med armene bak hodet og løfte kettlebellen og beina mot hverandre. Trener de rette magemusklene. * For fiskebollearmer/ bingovinger kan du bruke en stol og gjøre dips eller hva det nå heter. Funker fint for meg! Lykke til med hjemmetrening Anonymous poster hash: 34c12...418
cocoon Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Youtube-videoer Alt du (bør ha) er en treningsmatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå