petterm Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Er på jakt etter en litt robust telefon til sønnen på 12. Prisklasse:1500+/-. Han har en relativt ny IPod til spill, så han trenger først og fremst en telefon. Ser at Xperia Go leveres med Android 2, men det står i testene på nettet fra 2012 at det vil komme en oppdatering til Android 4. Når jeg googler Xperia Go og Android 4 dukker det opp diverse oppdateringer som ser uoriginale ut, med advarsler om at man må fjerne oppdateringen hvis telefonen skal på service. Noen som vet om det finnes Offesiiell Android 4 til Xperia Go? Noen som har erfaring med Xperia Go/tanker om å gi den til en 12åring/andre forslag til robuste telefoner i samme prisklasse?
Lutetium 71 Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Er på jakt etter en litt robust telefon til sønnen på 12. Prisklasse:1500+/-.Han har en relativt ny IPod til spill, så han trenger først og fremst en telefon.Ser at Xperia Go leveres med Android 2, men det står i testene på nettet fra 2012 at det vil komme en oppdatering til Android 4. Når jeg googler Xperia Go og Android 4 dukker det opp diverse oppdateringer som ser uoriginale ut, med advarsler om at man må fjerne oppdateringen hvis telefonen skal på service.Noen som vet om det finnes Offesiiell Android 4 til Xperia Go?Noen som har erfaring med Xperia Go/tanker om å gi den til en 12åring/andre forslag til robuste telefoner i samme prisklasse?Sannsynligvis må du bruke programmet PC Companion (last det ned fra sidene til Sony). Du får får den offisielle oppdateringen på den måten. Var ihvertfall slik jeg oppdaterte min gamle Sony Xperia. Det er nok en helt ok telefon, men ikke legg innpå særlig mange apper, 512MB er ikke mye RAM å rutte med.
petterm Skrevet 27. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2013 Sannsynligvis må du bruke programmet PC Companion (last det ned fra sidene til Sony). Du får får den offisielle oppdateringen på den måten. Var ihvertfall slik jeg oppdaterte min gamle Sony Xperia. Det er nok en helt ok telefon, men ikke legg innpå særlig mange apper, 512MB er ikke mye RAM å rutte med. Takk for info. Trodde den hadde mer minne, så jeg får kanskje vurdere en annen telefon...
petterm Skrevet 27. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2013 Sannsynligvis må du bruke programmet PC Companion (last det ned fra sidene til Sony). Du får får den offisielle oppdateringen på den måten. Var ihvertfall slik jeg oppdaterte min gamle Sony Xperia. Det er nok en helt ok telefon, men ikke legg innpå særlig mange apper, 512MB er ikke mye RAM å rutte med. Står på nettet at den har 4gb minne, men det er kanskje ikke så mye som er ledig?
Lutetium 71 Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 (endret) Står på nettet at den har 4gb minne, men det er kanskje ikke så mye som er ledig?Det er nok lagringsplassen. Harddisken om du vil.Det er ikke så uvanlig med 512MB RAM på rimelige mobiler. Det går fint an å bruke om man bare tar hensyn til det. Endret 27. november 2013 av Lutetium 71
petterm Skrevet 30. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2013 Det er nok lagringsplassen. Harddisken om du vil.Det er ikke så uvanlig med 512MB RAM på rimelige mobiler. Det går fint an å bruke om man bare tar hensyn til det. Takk for oppklaring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå