AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Da jeg ble mobbet på skolen forstod jeg ikke hvorfor. Fordi jeg var likt på barneskolen , men da jeg kom til ungdomsskolen var det som en bryter ble slått på. Jeg ble mobbet fra dag en og helt til slutten av 10 kl. Jeg sliter en del fortsatt pga det at folk ikke vil henge med meg fordi jeg ikke føler meg bra nok eller fordi jeg ikke har noen venner enda som bryr seg. Jeg har hørt så mange ganger at jeg må gi slipp på det vonde og åpne meg for det gode uti verden. Men jeg kommer meg ikke videre så lenge folk ikke kan forstå det at ryktene ikke er sanne eller noe sånt. Jeg er snart 21 og det er ikke så lenge siden 8-10 klasse. Da jeg bestemte meg for å gå inn i røde kors for å begynne livet på nytt og hjelpe folk. Så kom svigerfar og sa til samboeren min, "ho kan ikke være med i røde kors. Ho har jo hjerneskade!" Da fant faktisk samboer og jeg ut at det var svigerfar, noe jeg ikke vil kalle han... Ut at han hadde gått og sagt dette til folk og jeg er livredd for at hva folk tror jeg er. Har ikke kontakt med han fordi han er sånn som han er. Jeg er så lei av at folk skal være sånn mot meg! Jeg har ikke gjort noe galt. Endte med at jeg sluttet i røde kors fordi han fikk meg til å føle det at jeg var nytteløs der inne og at jeg ikke gjorde en bra nok jobb. (Han prøvde å ødelegge for meg og samboer en stund) .. Så han er kanskje ikke god i hode sitt. Men dette har ødelagt meg veldig! Ingen venner, bare samboer, ikke kontakt med familien, utenom foreldrene mine og søsknene mine, får ingen jobb pga null utdanning pga angst, depresjon og forferdelig dårlig selvtillit. Ting ble bedre da vi flyttet fra faren hans, men sånn er det... Men jeg har så mange ting bak meg og som fortsatt henger på meg at jeg ikke klarer å gå videre når folk holder på sånn.. Jeg vet jeg må vokse opp og komme meg ut! Men jeg prøver, men jeg blir alltid avvist på jobben jeg søker på. Jeg føler meg så nytteløs, fordi jeg blir alltid fortalt at jeg ikke klarer ting, også beviser jeg at jeg klarer det. Hvis jeg gjør en liten feil og jeg selv føler jeg har gjort en kjempegod jobb, noe jeg har da kanskje samboer sier det. Så finnes det alltid noen der ute som skal ødelegge for meg! Jeg søkte faktisk om psykolog for over et år siden, men ALDRI fått svar.. Det syns jeg er dårlig. Anonymous poster hash: 11f90...f38
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Jeg har ikke så mange råd å komme med, fordi livssituasjonen min er skremmende lik din på mange områder. Så jeg ville bare si at du ikke er alene Anonymous poster hash: 9dc8c...6cd
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Du burde purre på den henvisningen til psykolog. Kan høres ut som du er glemt. Unge skal prioriteres i køen (lurer på om det er innen tre måneder man skal få hjelp). Tror du trenger hjelp utenfra med selvbildet ditt og avhengigheten til andre.Anonymous poster hash: c540b...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå