Gå til innhold

Skal du ha slør?  

1. 1. Skal du ha slør?

• Ja, et kort slør
      12
    • Ja, langt slør
      22
    • Ja, Mette-Marit-slør
      8
    • Nei
      13
    • Andre alternativer
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endte tilslutt opp med å ikke skulle ha slør. Men takk til MOTB som forklarte sying! Snilt!

Ville at baksiden av kjolen skulle komme mer til sin rett og ikke dekkes.

(Ikke det at slør ikke er gjennomsiktige.... :roll: )

Fant et nydelig sjal i silkeblanding som jeg heller kan ha over skuldrene hvis det ble kjølig. sjlaet er så tynt at det trolig ikke varmer særlig, men det var så pent... praktisk kan man være en annen gang.

Slør eller ikke på dere?

M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha laaaaangt slør i brudetyll. Det er lenger enn slepet mitt som er ganske så langt det også... Så jeg blir prinsesse, jeg! :sjarmor:

Skrevet

Jeg skal ha hele pakka :-)

Tiara og slør. MM-slør tenker jeg det blir.

Det er jo også mulig å ha slør i kirken, og ta det av på festen? Skulle egentlig dette selv, men frisøren min fikk helt hetta da han hørte idèen :ler: Jeg har nemlig kort hår, og sløret skal virkelig FESTES GODT som han sa. Ikke lett å få det av for så å beholde sveisen like fin :wink:

Skrevet
Jeg skal ha langt MM slør :sjarmor:

Jeg og.

Skrevet

Jeg har ikke lyst å ha slør når jeg gifter meg, men en cloak! :sjarmor:

Skrevet
Jeg har ikke lyst å ha slør når jeg gifter meg, men en cloak! :sjarmor:

kappe på norsk?

Ser du spiller endel rollespill, ja.. Etter å ha spilt endel selv (BG, Icewinddale osv) blir det mye engelske ord.

M

Skrevet

kappe på norsk?

Ser du spiller endel rollespill, ja.. Etter å ha spilt endel selv (BG, Icewinddale osv) blir det mye engelske ord.

M

Ja. :oops: Både BG2 og Icewind Dale. Har spilt gjennom nr. en og skal begynne på 2.

Men kappe med stor hette vil jeg ha uansett.

Skrevet
Ja. :oops: Både BG2 og Icewind Dale. Har spilt gjennom nr. en og skal begynne på 2.  

Men kappe med stor hette vil jeg ha uansett.

Høres flott ut! Hadde tenkt på kappe selv, men det passet ikke helt til kjolen og så var det varme juni... Får ordne meg kappe til festbruk heller :sjarmor:

M

Skrevet

Jeg skal ikke ha slør. Ei heller merkbart slep, så det blir heelt enkelt.

Skrevet

Kathryn og Alex har jo en tynn kappesak.

Får jeg vilja mi, blir det kanskje en av deres kjoler med kappe til. :sjarmor: Mannen har lyst på sommerbryllup, så da må det bli en tynn en.

Skrevet

Ja, skal ha et tremeter langt, nyyydelig slør...hi hi, gleder meg..

Skrevet
Jeg skal ikke ha slør. Ei heller merkbart slep' date=' så det blir heelt enkelt.[/quote']

:Nikke:

Samme her, hverken slør eller slep.

Skrevet

Skal ikke ha slør, men tiara og laaaangt slep på kjolen.

Skrevet

Jeg skal ha laaaaaang slør, som går ut over det nokså lange slepet mitt. Det er like langt hele veien, og har "diamanter" i seg.. nyyyydelig til kjolen min!!

blyg :)

Skrevet

Om jeg skal ha slør? Det vet jeg ikke enda... Kanskje et lite sort ett? Den tid, den sorg... ;)

Skrevet

Ja, jeg skal ha slør. Et kort et!

Skrevet

Jeg skal ikke ha slør.Vil ikke skjule ryggen på kjolen.Men jeg skal ha en syltynn tiara.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...