Gå til innhold

Hva KRANGLA du og kjæresten om sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer rett og slett på det. Vi krangla om å sende søknad på jobb. Jeg er lat og han "tvang" meg endelig til å skrive. Jeg var sur og sint da, men er nå glad det er gjort ;)

Anonymous poster hash: 62aaf...0e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi krangla om at han ikke prioterer meg. Det er BARE skole og jobb nå. Vi har ikke sett hverandre i 2 mnd, og ikke ser vi hverandre før etter i midten av desember. Det jeg blir sur på er at han fremstår som at det er så sykt mye å gjøre, noe jeg skjønner det er, men det har vært flere helger hvor han har hatt fri og ikke har gjort noe.

• Liker 2
Skrevet

Han var i militæret, og jeg følte jeg ofret mer enn det han gjorde for å få tid til å snakke sammen om dagene, og at jeg rett og slett brydde meg mer. Jeg savnet det å få være på toppen av prioriteringslista hans en gang i blant. Og han var uenig, og det ble en liten krangel. Og dette var i juni.

Vi krangler VELDIG sjeldent, kan bli litt "bickering" om en av oss har en dårlig dag, men ikke de store greiene. Heldigvis. :)

Skrevet

Av alle ting kranglet vi om at jeg ikke viser nok følelser for han. Vanligvis er det omvendt, bare oss kvinnfolk som bitcher om slikt. Han var full, bynte å grine og påstå at jeg ikke elsker han.. Guri malla, vi har vært sammen i sånn tre år og fortsatt finner jeg nye sider ved min elskede. :fnise:

• Liker 6
Skrevet

I natt da hankom hjem full klokka 4.

Jeg HATER når han er SÅ full.

Ble båret inn av en kamerat og eksen hans... De busa inn på soverommet vårt. Jeg sover tungt og der kommer de rett inn... jeg ligger dere uten dyne i bare trusa...

Han blir lagt ned ved siden av meg, men han vil gjerne ha Lotte(hans x) til og ligge over "sånn som på lørdag!"

Da var jeg på kurs i Bergen og trodde han jobba...

Slutta med at Lotte lo nervøst og ble me kompisen.

Nå har vi klangra i snart 3 timer... han har låst seg inne på do og nekter for besøket på lørdag... Hva faen gjør jeg?

Så på tlf hans, men der var ALT sletta, til og med alle nr... Han var uheldig san :(

Usj, for en morgen.... Så det var/er krangelen vår!

• Liker 2
Skrevet

Ble båret inn av en kamerat og eksen hans... De busa inn på soverommet vårt. Jeg sover tungt og der kommer de rett inn... jeg ligger dere uten dyne i bare trusa...

Han blir lagt ned ved siden av meg, men han vil gjerne ha Lotte(hans x) til og ligge over "sånn som på lørdag!"

Nå har vi klangra i snart 3 timer... han har låst seg inne på do og nekter for besøket på lørdag... Hva faen gjør jeg?

Så på tlf hans, men der var ALT sletta, til og med alle nr... Han var uheldig san :(

:hakeslepp:

Vi har vel egentlig aldri krangla, mest smådiskusjoner bare. Den siste diskusjonen var vel verst, når vi diskuterte økonomi. Har aldri vært spesielt flink der, og han er stikk motsatt av meg. Skal spare og spare og spare, og maser om at jeg skal gjøre det samme! Tror grunnen til at jeg ble irritert var fordi jeg innerst inne vet at han har rett. Endte med at han tok bankkortet mitt, sånn jeg ikke kan bruke mer penger på tull. Lite populært der og da, for å si det sånn, meeeen jeg ser nå at det egentlig var ganske lurt! :glare:

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvem som skal lage frokost, han er full og jeg er sint :( !!!!!

Skrevet

Krangla igårkveld om at jeg ikke prioriterer han eller har han i fremtidsplanene mine.

Jeg skjønner ikke hva han prater om, men må bare delta aktivt og prøve å berolige han da :)

Artig når de finner på historier selv og begynner å krangle så mye på de at man tilslutt tror de er sanne, dette får han til hver gang det er krangel.

Skrevet

I 2009 en gang?

Grunnet (u)begrunnet sjalusi fra min side..

Skrevet

Det høres ikke ut som dette er en du bør satse på. X som skal og har ligget over... halloen...Man godtar ikke sånt. og alt som var slettet på telefonen... Uff, dette er ikke bra. Det er mange snille og ordentlige gutter der ute...finn en av dem.

Anonymous poster hash: c5822...f2b

• Liker 9
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Vi kan ha litt sånne småkrangler hvis en eller begge er litt gretten, men det tenker ikke på som krangler. Det går jo over like fort som de begynte.

Sist vi kranglet var det at jeg ikke syns at han bryr seg.Han kan være litt avstengt, men ser det ikke selv. Men han bryr seg jo. Er bare lite flink til å vise det sånn direkte og da blir jeg usikker.

Skrevet

Vi har vært sammen i over 4 år, og har aldri kranglet skikkelig. Grunnen til det er at han blir helt stille, ser ned på hendene sine, og svarer med enstavelsesord med en gang det blir en opphetet diskusjon. Det er som å snakke til en vegg, og det er utrolig slitsomt! Selv er jeg veldig utadvendt av meg, og kan bli oppfarende og hissig i diskusjoner, står gjerne oppreist og ser vedkommende i øynene og gestikulerer mye. Siste diskusjon omhandlet husarbeid. Det er stort sett det det går i her i huset.

Skrevet

Om fotballfrue. 2 uker siden. Han mener alle kvinner kan se slik ut hvis de bare trener og spiser sunt.

Hvor feit tror dere ikke jeg følte meg da, eller utrent?? Har vært sur siden.

Anonymous poster hash: 0b5d4...c4c
  • Liker 11
Gjest Keikolina
Skrevet

Jeg hadde ikke lukka kjølespsdøra så bikkja hadde spist opp maten, ble krangling ja.

Gjest Elseby13
Skrevet

Om fotballfrue. 2 uker siden. Han mener alle kvinner kan se slik ut hvis de bare trener og spiser sunt.

Haha!! Du har min fulle medfølelse! Min sa at han var sikker på at det bildet var juks og fanteri, for i følge ham er det fysisk UMULIG å se sånn ut 4 dager etter fødsel. Jeg nikket og var heeelt enig, selv om jeg innerst inne vet at bildet er ekte :)

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Hehe, har fortsatt skrukketroll mage og er 3 år siden jeg føda. Ha ha, jeg spurte samboeren om jeg skulle operere meg, jeg fikk til svar at det var mer nyttig og kjøpe ny tv til den prisen.

Endret av Keikolina
Skrevet

Jeg lå å sov fredelig etter en lang natt med spysjuk unge. Etter 2 timer søvn vekker mannen min meg med å.... KLINE ANSIKTET MITT FULLT MED KOKOSBOLLER :O

Så sinna har jeg aldri før vært...

Ikke nok med det han tok bilder å la ut på face....

• Liker 3
Skrevet

o.O

Unnskyld, men.. Hvorfor i helvete skulle alle ville se sånn ut?

Dama er en fyrstikk som stiller seg på utstilling med et stivt smil og en tilgjort positur.

• Liker 2
Gjest Elseby13
Skrevet

Hehe, har fortsatt skrukketroll mage og er 3 år siden jeg føda. Ha ha, jeg spurte samboeren om jeg skulle operere meg, jeg fikk til svar at det var mer nyttig og kjøpe ny tv til den prisen.

Herlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...