Gå til innhold

Har lyst til å farge håret, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i årevis drømt om å farge håret mitt brunt. Har en ganske kjedelig naturlig hårfarge, og har så mange ganger vært nær å kjøpe med hårfarge hjem fra butikken, men!

Det eneste jeg er redd for, og som jeg har hørt "skrekkhistorier" fra søstrene mine om, er at når jeg først farger det, så må jeg alltid farge det. At jeg aldri vil få min naturlige hårfarge tilbake.

Søstrene mine hadde lik hårfarge som meg, men har siden de begynte å farge det for 5-6 år siden konstant måttet farge det.

Tenker at dette både blir økonomisk dumt og tidsmessig kjedelig, i tillegg til hva om jeg en eller annen gang får lyst på min naturlige farge tilbake?

Har noen litt mer erfaring med dette enn søstrene mine? :)

Anonymous poster hash: f144f...6ae
Videoannonse
Annonse
Gjest earthquake
Skrevet

Prøv glansvask som gradvis går ut, slik får du også litt tid på å finne ut om du liker fargen.

• Liker 2
Skrevet

Er ikke redd for å ikke like fargen, men å bli stuck i en sirkel å måtte farge håret resten av livet.

Anonymous poster hash: f144f...6ae
Skrevet

Du lever en gang. Utrolig kjedlig å ha samme hårfarge hele livet.

Skrevet

Kjeø på. Blir du lei kan du begynne med avfarging eller annet. Det er håp =)

Anonymous poster hash: c7c20...423
Skrevet

Jeg ville gått for en semipermanent farge først. Eller glansvask. Denne vil vaskes ut etter hvert om du ikke tar en ny. Mindre skadelig for håret og minimalt med ettervekst.

Skrevet

Etterveksten er din naturlige hårfarge, alt nytt hår er din naturlige hårfarge :) Liker du ikke den nye fargen, går du bare til en frisør og ber om å farge det i en så tilnærmet lik farge din egen som mulig. Så venter du et par år, og voila - hele ditt eget hår er naturlig hårfarge :) Ikke hokus pokus!

Dette at man konstant må farge håret er bare behovet for forandring når man først har begynt eller å skjule ettervekst hvis den nye fargen er veldig ulik den naturlige.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...