AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Fantasifostre. Trodde litt på dem en stund. Deretter fylte jeg åtte. Anonymous poster hash: 122d5...6e8 3
Ghost Hunter Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kan se for å si det sånn. Mange har sett "spøkelser" men jeg tror ikke de spøkelsene har en bevissthet, altså jeg tror ikke de kan føle eller tenke slik vi kan, og jeg tror derfor ikke at de kan kommunisere med oss. Derfor blir det vel feil å skrive "de" For det er vel egentlig noe annet enn sjelen til et menneske som går igjen. Men selv så har jeg både sett og hørt "spøkelser" og folk får tenke og mene hva de vil om det, for jeg vet jo selv hva jeg har sett og hørt. Og jeg er jo ikke alene om å ha sett ting for å si det sånn. Vi etterlater oss kanskje en slags energi da som hjernen vår fanger opp. Vi får kanskje et bilde av hvem energien tilhørte. Nei, aner ikke jeg altså. Men noe må det jo være? Er ganske interessant å tenke på. Håper vi finner svaret en gang 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Spøkelser er en fantasi som ble skapt av mennesker som ikke hadde vett eller kunnskap nok til å forstå hvordan verden fungerer, og som ikke likte tanken på at mennesker forsvinner helt når de dør. De samme grunnene gjelder nok i dag. Selv om det i dag finnes kunnskap er det mange som ikke bryr seg om den, og som synes virkeligheten er kjedelig og derfor tyr til eventyr. Anonymous poster hash: 236c9...f2e 2
Tigerstaden Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Selfølgelig finnes de. Jeg har sett dem på Ghost Whisperer! 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 ja, men hva er de? Anonymous poster hash: e77e5...aa6
Gjest Chloe87 Skrevet 24. desember 2013 #7 Skrevet 24. desember 2013 Det er sjeler som ikke har fått fred.
Teeny Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Vanskelig å tro på de når jeg ikke har sett de fysisk. Håper aldri den dagen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå