Gå til innhold

Vi kysset. Hva skal jeg gjøre nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flørtet med en gutt i over en måned nå, vi er begge ganske sjenerte og vi har møtt hverandre 4-5 ganger edru. Vi har gått turer, vært på kino og den slags. Det har vært litt flørting når vi har møttes, men mest når vi har pratet på chat og meldinger. I går var vi på fest sammen igjen. Vi møttes på fest første gangen og vi flørtet en del da og, men som sagt dabbet det litt av når vi var edru igjen. I går flørtet vi igjen og da vi gikk til bussen som vi skulle ta til utestedet holdt vi rundt hverandre. Han stoppet opp, gikk foran meg, så meg inn i øynene får han lente seg inn og kysset meg. Så sa han "Det er kanskje litt dumt at jeg gjør dette i fylla, men jeg vil at du skal vite at jeg liker deg veldig godt og synes du er ei veldig søt jente" Jeg rødmet og så bort, så begynte vi å gå igjen. Vi kysset litt mer i løpet av kvelden, men det var aldri klining. Idag spurte jeg om han om han husket noe fra igår. Da svarte han, "Ja, jeg husker alt jeg :)"
Det jeg lurer litt på nå er, hva nå? Jeg vet vi begge har eksamner framover nå, men vi blir begge ferdig tidlig i desember. Neste gang vi møtes, kan jeg kysse han da? Kan jeg spørre han om han vil være kjærester? (eller er det litt barnslig?) Eller bør jeg bare la det gå litt naturlig.

Anonymous poster hash: 91c22...0be
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, synes denne historien var ganske søt.

Spør om dere skal finne på noe da så kan du få til noe artig da :lur:

• Liker 2
Skrevet (endret)

IKKE spør han om dere kan være kjærester. :laugh: Fortell han hva du føler for han, hvordan det han gjorde var søtt og romantisk selvom det var i fylla og la det gå naturlig derifra. Enten ber han deg ut eller så gjør du det.

Endret av LionQueen
Skrevet

Neste steg: Spør om dere skal finne på noe. :) Ikke spør om dere skal være kjærester.

Anonymous poster hash: 60a2d...259
Skrevet

Det er helt åpenbart at han liker deg godt, så du skal i alle fall ikke bekymre deg for at ting ikke går riktig vei :) Fortsett å ta kontakt som før, kanskje ikke ta opp kjæreste-greia neste gang dere møtes, men jeg tenker at om et par møter til, kan du godt det :)

Anonymous poster hash: 4330f...e52
Skrevet

Neste gang du møter han: Kyss han som om det er det mest naturlige i verden, så prat om noe helt random, skole eller "hva skal du i helga".

Dere er sjenerte, så trenger ikke tvinge frem noen lang utgreining om følelser, at du kysser han uoppfordret holder. Ikke spør om dere kan være kjærester (det er litt barnslig), ta det som det kommer!

Historien er suuuuper søt forresten! Håper det blir dere to :) <3

• Liker 1
Skrevet

Aww. :)

Bare prøv å skubbe vekk sjenansen neste gang du møter han, dere har allerede kysset og du vet jo godt at han liker deg! Ingenting å være redd for lengre.

Skrevet

Han ba meg med på kino på lørdag. Har lyst til å gjøre som frøkna sa og kysse han, men jeg vet ikke om jeg tør.

- TS

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Er dette kvinners svar på menns tilrop under fotballkamp?

"Kyss han kyss han"

Gratulerer med ny kjæreste trådstarter. Spår mange fine år for dere.

• Liker 1
Skrevet

Du skal høre sannheten fra barn og fulle folk ;)

Kyss han! Han kommer nok til å like det, og for alt hva du vet kan det hende han gjør det først :)

Skrevet

Jeg turte å kysse han når vi møttes!!! :D Da filmen var ferdig tok han tak i hånda mi, vi endte opp med å bare gå rundt, prate, og leie hender. Når vi skulle si hade, så kysset han meg igjen. Jeg er helt i hundre nå, det kribler i magen og jeg tenker på han hele tiden.

- TS

• Liker 2
Skrevet

Hei.

Aw, så koselig, ts! Søt historie :)

Jeg tenker.. hva med å se det litt an? Hvis du/dere føler at stemningen for å kysse er tilstede, så er det jo bare å kjøre på. Men bare ta det rolig, også. Og husk at det første kysset gjerne skal være litt flaut.

- Lykke til :)

Skrevet

Edit: Leste ikke det siste du skrev.

Så bra da, ts! :) Det ordnet seg!

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg turte å kysse han når vi møttes!!! :D Da filmen var ferdig tok han tak i hånda mi, vi endte opp med å bare gå rundt, prate, og leie hender. Når vi skulle si hade, så kysset han meg igjen. Jeg er helt i hundre nå, det kribler i magen og jeg tenker på han hele tiden.

- TS

Hehehe, jeg blir så varm i hjertet av å lese sånt som dette. Kjempekoselig! :blomst: Gratulerer :) Og du trenger ikke spørre om å bli kjærester. Dette er vel noe man blir ganske automatisk egentlig :)

Gjest Touchdown
Skrevet

Han ba meg med på kino på lørdag. Har lyst til å gjøre som frøkna sa og kysse han, men jeg vet ikke om jeg tør.

- TS

Go for it! Jeg kjenner ingen gutter som hadde mislikt det (selv om de kanskje kunne blitt litt flaue og forlegne)

Skrevet

Jeg elsker denne tråden!! Hurra for deg, TS :D Iihihh!!! Åh,varm i hjertet!

Anonymous poster hash: e46d9...0e2
Skrevet

Når skal dere få fingeren ut og knulle? Går ikke an å drive der å bare susse på hverandre. Det blir for dumt..

Anonymous poster hash: 8f3f4...f12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...