AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Vi snakker alltid om hvor mye fokus det er på ting i julen. Og han er veldig opptatt av miljø, menneskerettigheter og slike ting. Så jeg har kjøpt 12 sånne veldedighetsgaver. Som f.ek vaksine til et barn - kr 50 og to kyllinger til en kvinne i et land for at hun skal ha noe å leve av å slike ting. Men nå begynner jeg å bli litt usikker på om dette kanskje var litt kjedelig..? Hva syns dere? Anonymous poster hash: 085f1...d91 1
lillemeg90 Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Det e jo kjempeflott! hN får 12 gaver samtidig som han gir 12 gaver til andr som trenger det:) 1
Mafalda Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Er det til kjæresten din? Hvis han er av den litt antimaterialistiske typen, og opptatt av miljø og rettferdighet, så må jo dette bare være knall! At han ikke får enda en boxer, men et bidrag til noe han synes er viktig, viser at du har lagt omtanke i valget av kalendergaver og funnet ting som han setter pris på. Tipper han blir kjempeglad Nå får ikke min stakkars mann noen julekalender, men jeg har tatt en "lightversjon" av dette til barna. I en av lukene til hver ligger det en 50-lapp, som de kan gjøre hva de vil med. Antar at alle fire velger å gi det bort, til sine valgte formål. Jeg tror ikke noen har vondt av litt mer fokus på gleden ved å gi enn gleden ved å få, akkurat nå i jula... 2
Poserose Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Hvor får man kjøpt disse vaksinene til 50 kr?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Hvor får man kjøpt disse vaksinene til 50 kr? Plan har en del gavekort i nettbutikken sin. Koster fra 50 kroner og oppover alt etter hva du skal kjøpe Vaksine - 100 kroner myggnett - 50 fødselspakke til fillipinene - 50 fødselsbevis for en unge - 100 kroner osv Anonymous poster hash: 085f1...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå