Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snakker alltid om hvor mye fokus det er på ting i julen. Og han er veldig opptatt av miljø, menneskerettigheter og slike ting. Så jeg har kjøpt 12 sånne veldedighetsgaver. Som f.ek vaksine til et barn - kr 50 og to kyllinger til en kvinne i et land for at hun skal ha noe å leve av å slike ting.

Men nå begynner jeg å bli litt usikker på om dette kanskje var litt kjedelig..? Hva syns dere?

Anonymous poster hash: 085f1...d91
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det e jo kjempeflott!:) hN får 12 gaver samtidig som han gir 12 gaver til andr som trenger det:)

• Liker 1
Skrevet

Er det til kjæresten din?

Hvis han er av den litt antimaterialistiske typen, og opptatt av miljø og rettferdighet, så må jo dette bare være knall! At han ikke får enda en boxer, men et bidrag til noe han synes er viktig, viser at du har lagt omtanke i valget av kalendergaver og funnet ting som han setter pris på. Tipper han blir kjempeglad :)

Nå får ikke min stakkars mann noen julekalender, men jeg har tatt en "lightversjon" av dette til barna. I en av lukene til hver ligger det en 50-lapp, som de kan gjøre hva de vil med. Antar at alle fire velger å gi det bort, til sine valgte formål. Jeg tror ikke noen har vondt av litt mer fokus på gleden ved å gi enn gleden ved å få, akkurat nå i jula...

• Liker 2
Skrevet

Hvor får man kjøpt disse vaksinene til 50 kr?

Skrevet

Hvor får man kjøpt disse vaksinene til 50 kr?

Plan har en del gavekort i nettbutikken sin. Koster fra 50 kroner og oppover alt etter hva du skal kjøpe :)

Vaksine - 100 kroner

myggnett - 50

fødselspakke til fillipinene - 50

fødselsbevis for en unge - 100 kroner

osv

Anonymous poster hash: 085f1...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...