AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Hei! Jeg har et problem, og trenger sårt noen råd. For noen mnd siden ble jeg kjent med en gutt på en fest, vi hadde automatisk en skikkelig bra tone, og kom godt overens med engang. Jeg var veldig kostbar på denne festen i og med at jeg nettopp hadde møtt han. Vi gjorde ingenting den dagen, vi snakket masse uken etterpå og jeg inviterte han med på en fest til en fellesvenninne helgen etterpå. Den helgen hadde vi sex, han fortalte meg hvor bra jeg såg ut og hvor lyst han hadde på meg. Vi brukte de neste månedene på å være med hverandre innimellom og snakke sammen endel på mld. Jeg fikk vite at han hadde flere jenter han låg med etter noen mnd med snakking, og jeg fikk det bekreftet av hun ene jenta. Jeg spurte han rett ut og han svarte ærlig at det stemte. Jeg tenkte ikke så mye over det, for jeg følte ikke at vi holdt på eller at vi hadde noe annet forhold en sex. I ettertid har jeg blitt helt enormt forelsket i han, jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn han, og har en skikkelig dårlig dag hvis ikke han gir en lyd ifra seg. Han vet at jeg har følelser for han, og han sier at han også har noen følelser for meg, men at han ikke helt vet hva de følelsene er. Han sier også at han har sluttet å ligge med andre enn meg, og at det var han som rotet det hele til med å ha flere jenter. Jeg føler at jeg kan tro han. Men merker at han av og til er så tilbakeholden, jeg har aldri vært i et skikkelig forhold før(kun holdt på med noen) så vanskelig for meg å tolke hva han vil. Når jeg spør han rett ut sier han: jeg vil ikke at du skal komme over meg og jeg vil begynne å ta det rolig. Hva mener han med dette? Når jeg er med han virker det som om jeg er den eneste han vil ha, men virker ikke sånn på mld. Vi har nå blitt enige om å ikke ha sex med andre. Problemet mitt er at når jeg er med han, ringer andre jenter til han. Spesielt en jente som kommenterer alt på facen hans som: kjekken, vennen :* og sånne ting. Når jeg spør han om hun, sier han at det ikke er noe mellom de. Bestekompisene hannes sier sjøl at jeg burde holde meg vekke fra han, for han er en playboy. Vet ikke hvordan jeg skal klare å holde meg vekke, har prøvd, men ender alltid tilbake hos han. Hva syns dere? Tror dere han har meg kun som sex objekt? Burde jeg ende "forholdet" med han? Eller er det en mulighet for at han faktisk kan føle noe. Han sier sjøl at alle andre jentene han var på samtidig som meg var sex, men med meg hadde han begynt å få følelser. Ganske langt innlegg, men håper på svar og råd! Hilsen en forelsket 20åring. Ps. Han er 21.Anonymous poster hash: 9d48a...eac Anonymous poster hash: a6ca4...28a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Hadde han vært forelsket ville du ikke trengt å spørre her inne. Han liker nok bare sexen med deg mer enn med de andre. Gutter liker regelmessig tilgang på sex. Så enkelt er det.Anonymous poster hash: b63f9...d12 1
Qvam Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Du får bare gjøre dine egne erfaringer Men ikke bli overrasket om han lurer deg, vennene hans har jo tross alt advart deg. Og de vet vel best hvordan han er. 2
HFK Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Takk for svar. Har vel egentlig vist innerst inne at han driver med lureri. Tror bare ikke jeg helt vil se det sjøl. Noen tips til hvordan jeg ender ting med han? For godt? Ts
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Takk for svar. Har vel egentlig vist innerst inne at han driver med lureri. Tror bare ikke jeg helt vil se det sjøl. Noen tips til hvordan jeg ender ting med han? For godt? Ts Si ha det bra.Anonymous poster hash: b63f9...d12 1
Gjest Heartbeat Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Takk for svar. Har vel egentlig vist innerst inne at han driver med lureri. Tror bare ikke jeg helt vil se det sjøl. Noen tips til hvordan jeg ender ting med han? For godt? Ts Du sier at du ikke er interessert i bare sex med en gutt, bare om det blir noe fast. Så får du se om han er interessert i noe mer eller ikke 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Du er ærlig om følelsene dine, gir han litt tid og trekker deg tilbake hvis han ikke ser på dere som eksklusive som et par. Men det er ikke sikkert han vil binde seg, han er 21. Hvis du føler at du blir sittende på vent uten at følelsene er gjengjeldt må du bestemme deg for om det er verdt det. Anonymous poster hash: e9ea6...dfe
Gjest Katten. Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 (endret) Hvordan lurer han deg? Han sier jo selv at han har følelser for deg, men ikke er sikker. Det kalles ærlighet, og jeg sliter litt med å se hvordan det kan forveksles med uærlighet (sånn bortsett fra at man kun legger til én bokstav når man skriver det). Edit: Jeg er en person som bruker tid på å utvikle følelser. De gror best når jeg har fritt spillerom og kan velge alt selv. Begynner jenta å legge press på meg, så er det som vinteren kommer, og følelsene sliter grusomt med å blomstre - kanskje visner de hen. Endret 25. november 2013 av Katten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå