Gå til innhold

Du som bruker Decleor Harmonie Calm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte netten ny krukke med krem og jeg mener å huske at konsistensen har brukt å være en helt annen. Den har ikke vært så fet, mer tynn og et snev av gjennomsiktig. Denne er så fast at jeg kan holde den opp ned uten at innholdet renner ut. Sånn har det ikke vært før.
Denne lukter heller ikke det samme, denne er nesten luktfri.

Kan det være lureri, dato, eller har de endret hele innholdet? Jeg har brukt samme forhandler i i lang tid.

post-63541-0-63002700-1385334020_thumb.j
Takknemlig for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Decleor har endret inneholdet på flere av produktene, og flere klage på produktene. Jeg bruker ikke Decleor lenger.

Anonymous poster hash: ea363...41b
Skrevet

Jeg har Harmonie Calm Soothing Milky Cream (kjøpt i butikk hos aut. forhandler), og min er ganske tynn og litt gjennomsiktig. Ser egentlig litt guffen ut o.O

Skrevet

Jeg har aldri brukt akkurat den kremen, men som nevnt vet jeg også at Decleor har endret en del på produktene sine i det siste. Hvor har du kjøpt den fra? Kunne faktisk ha tenkt meg å prøve den, men vet ikke hvordan den er for fuktfattig, fet hud?

Ikke for å stjele tråden, men har et lite Decleor-spørsmål selv. :fnise: Jeg pleide å bruke Hydra Floral-ansiktsmasken, men nå finner jeg den ingen steder. Kostet ca. 200 kr på feelunique, og nå finner jeg kun en til rundt 290 kr, men det er fremdeles 50 ml og jeg mener ganske sikkert at den tilhører Hydra Floral-serien. Er dette den samme, bare at den har endret litt navn og plutselig blitt "mye" dyrere?

Anonymous poster hash: f64be...c96
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har aldri brukt akkurat den kremen, men som nevnt vet jeg også at Decleor har endret en del på produktene sine i det siste. Hvor har du kjøpt den fra? Kunne faktisk ha tenkt meg å prøve den, men vet ikke hvordan den er for fuktfattig, fet hud?

Ikke for å stjele tråden, men har et lite Decleor-spørsmål selv. :fnise: Jeg pleide å bruke Hydra Floral-ansiktsmasken, men nå finner jeg den ingen steder. Kostet ca. 200 kr på feelunique, og nå finner jeg kun en til rundt 290 kr, men det er fremdeles 50 ml og jeg mener ganske sikkert at den tilhører Hydra Floral-serien. Er dette den samme, bare at den har endret litt navn og plutselig blitt "mye" dyrere?

Anonymous poster hash: f64be...c96

Ja, de har endret hele hydra floral serien :(

Den nye heter Hydra Floral Multi Protection Expert Mask.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har Harmonie Calm Soothing Milky Cream (kjøpt i butikk hos aut. forhandler), og min er ganske tynn og litt gjennomsiktig. Ser egentlig litt guffen ut o.O

Den er litt lettere enn Hydra Floral :) Husker ikke om den er gjennomsiktig, men den er litt mindre kremete. Om den ser guffen ut er det ikke bra? Har du sjekket datoen? Av og til kan hudpleiesalonger ha kremer og sånn stående litt for lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...