Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på ingen måte religiøs eller troende på ånder, eller det tullet der.. MEN det var noe rasling i greiene mine på pulten. Selvfølgelig helt mørkt på rommet. Amen..

Forresten 1 som har dødd her i huset, og en som bodde her døde nylig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du forstår jo selv at det ikke spøker på rommet ditt. Umulig for oss å svare på hva det var, men at det har en naturlig forklaring vet du like godt som oss :)

Anonymous poster hash: 6f7ab...bec
Gjest Belle âme
Skrevet

Det spøker på mitt også, noken stryker på meg og vekker meg :P

Og på bestevenninna mi sitt rom er den ein død gammal dame som sitter i en stol og stirrer og tar av dyna.

Skrevet

Om det virkelig er noen der så får du si høyt: Du lever ikke lenger her, du må gå nå, til ditt nye liv. Ha det bra.

Hvis ikke, og det er et gammelt hus, så kan det være mus. Se etter museekskrementer i morgen.

Anonymous poster hash: 494ae...b2e
  • Liker 1
Skrevet

hos meg var det en mann som sto rett ved senga en kveld jeg nesten hadde sovna å åpnet øynene mine. skrudde på lyset som var bak meg å da var han borte. men så HELT tydelig hvordan han så ut. *grøss* la meg i stua den natta jeg

Anonymous poster hash: 5fe46...42c
Skrevet

Tull og tøys.

Anonymous poster hash: a9b2f...86c
Skrevet

Dette er et nytt hus. Ingen mus ;)

Skrevet

Buhuuuuuuuuuu! ;)

Anonymous poster hash: 494ae...b2e
Skrevet

Hvis det skjer igjen så sier du høyt og tydelig at vedkommende har å dra seg til helvete ut, for du skal sove.

Pleier å funke for stemoren min, og hun sier hun er en heks. Det verste er at dette er helt seriøst. haha.

Anonymous poster hash: 7027f...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...