Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er akkurat begynt i ny jobb, lønningsdagen er siste hver måned, når får jeg utbetalt i desember da? er vel kanskje forskjellig fra arbeidsplass til arbeidsplass, men noen som kanskje vet?

Anonymous poster hash: d056a...0fe
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

er akkurat begynt i ny jobb, lønningsdagen er siste hver måned, når får jeg utbetalt i desember da? er vel kanskje forskjellig fra arbeidsplass til arbeidsplass, men noen som kanskje vet?

Anonymous poster hash: d056a...0fe

Spør sjefen,evt kollegaer

Skrevet

Spør sjefen,evt kollegaer

ja, skal gjøre det:-)

Skrevet

Får utbetalt siste dag i mnd, men det er slik at perioden jeg før lønn for er 10 dager før. Feks fra 21 oktober til 20 november, som jeg får utbetalt siste virkedag i november.

Siden 31 desember er nyttårsaften bruker jeg å få lønn for 21 november til 20 desember siste virkedag før 31 desember som i år blir 30 desember.

Ellers har man på jobben min mulighet til å ta ut forskudd på lønn i midten av måneden.

Anonymous poster hash: ddd3c...0d7
Skrevet

Har hatt to forskjellige jobber som utbetale lønn siste dagen i måneden, begge ga desemberlønn rundt den 20.desember.. Men hør med lønningskontoret hvordan de gjør det hos deg.

Synes det egentlig er en uting å utbetale lønn så tidlig, for da var det lenge til ny lønn 30 januar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...