AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 er akkurat begynt i ny jobb, lønningsdagen er siste hver måned, når får jeg utbetalt i desember da? er vel kanskje forskjellig fra arbeidsplass til arbeidsplass, men noen som kanskje vet? Anonymous poster hash: d056a...0fe
Gjest Blomst83 Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 er akkurat begynt i ny jobb, lønningsdagen er siste hver måned, når får jeg utbetalt i desember da? er vel kanskje forskjellig fra arbeidsplass til arbeidsplass, men noen som kanskje vet? Anonymous poster hash: d056a...0fe Spør sjefen,evt kollegaer
blondien Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Spør sjefen,evt kollegaer ja, skal gjøre det:-)
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Får utbetalt siste dag i mnd, men det er slik at perioden jeg før lønn for er 10 dager før. Feks fra 21 oktober til 20 november, som jeg får utbetalt siste virkedag i november. Siden 31 desember er nyttårsaften bruker jeg å få lønn for 21 november til 20 desember siste virkedag før 31 desember som i år blir 30 desember. Ellers har man på jobben min mulighet til å ta ut forskudd på lønn i midten av måneden. Anonymous poster hash: ddd3c...0d7
Leanne Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Har hatt to forskjellige jobber som utbetale lønn siste dagen i måneden, begge ga desemberlønn rundt den 20.desember.. Men hør med lønningskontoret hvordan de gjør det hos deg. Synes det egentlig er en uting å utbetale lønn så tidlig, for da var det lenge til ny lønn 30 januar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå