AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 No i det siste så har typen vært helt annerledes. Han syter over at han har vondt i hodet men lyden på TV er på fult mens han gamer. Og når jeg spør han om noe, så ber han meg holde kjeft, fordi han har vondt i hodet. Og avogtil så tar han hånden sin foran munnen min og nesen min, så jeg får vondt. Og klarer såvidt og puste. Tror ikke han gjør det for og være stygg? Han kan lett heve stemmen, om jeg feks holder rundt han og er litt kald, så sier han at jeg skal slutte på en ufin måte... Vet ikke hva jeg skal gjøre, blir utrolig lei meg.. :frown: Anonymous poster hash: e87e6...512
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 No i det siste så har typen vært helt annerledes. Han syter over at han har vondt i hodet men lyden på TV er på fult mens han gamer. Og når jeg spør han om noe, så ber han meg holde kjeft, fordi han har vondt i hodet. Og avogtil så tar han hånden sin foran munnen min og nesen min, så jeg får vondt. Og klarer såvidt og puste. Tror ikke han gjør det for og være stygg? Han kan lett heve stemmen, om jeg feks holder rundt han og er litt kald, så sier han at jeg skal slutte på en ufin måte... Vet ikke hva jeg skal gjøre, blir utrolig lei meg.. :frown: Anonymous poster hash: e87e6...512 Han begår overgrep mot deg for å være snill? 7
Gjest FrkAnna Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Høyrast ut som om han ikkje har det så bra.. Men du har det verre! Det der hadde ikkje eg tolerert! 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Han begår overgrep mot deg for å være snill? Vet ikke hvorfor han gjør det. Han holder jo bare, men får litt vondt og vansker og puste. Og jeg har pustevansker fra før, må ta sånn pustemedisin 2 ganger daglig... Anonymous poster hash: e87e6...512
Gjest Vampen Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Uhm.. Og dette finner du deg i fordi? Det er faktisk ikke bare hva man sier som betyr noe, men også hvordan man sier det. 5
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Vet ikke hvorfor han gjør det. Han holder jo bare, men får litt vondt og vansker og puste. Og jeg har pustevansker fra før, må ta sånn pustemedisin 2 ganger daglig... Anonymous poster hash: e87e6...512 Vel, da kan det jo være at det en dag vil gå skikkelig galt når han gjør det der... 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Uhm.. Og dette finner du deg i fordi? Det er faktisk ikke bare hva man sier som betyr noe, men også hvordan man sier det. Jeg snakker alltid fint til han. Med mindre vi krangler, noe vi ikke gjorde i dette tilfellet. Anonymous poster hash: e87e6...512
Sign Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Hva du skal gjøre? Du skal ikke finne deg i det lenger. 4
Gjest Vampen Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Jeg snakker alltid fint til han. Med mindre vi krangler, noe vi ikke gjorde i dette tilfellet. Anonymous poster hash: e87e6...512 Jeg siktet til ham. Om kjæresten min hadde bedt meg holde kjeft hadde det blitt månelyst, for å si det forsiktig. 7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Vet ikke hvorfor han gjør det. Han holder jo bare, men får litt vondt og vansker og puste. Og jeg har pustevansker fra før, må ta sånn pustemedisin 2 ganger daglig... Anonymous poster hash: e87e6...512 Og du sitter der bare da eller? Dytt han nå vekk og spør hva faen han driver med. Mulig å være så tafatt.. Anonymous poster hash: 44548...531 2
Rakel Rips Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Høres ut som en dustete gamergalning som ikke er noe å samle på. ditsj ham å finn deg en oppegående type som du kan kommunisere med. Gaming er som narkotika og gamere er som junkier. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Du høres ut som et totalt viljeløst og kuet vesen. Rett opp ryggen og kom deg ut av forholdet. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: b0e9e...c88 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Ta tingene dine og gå ut døren uten ett ord. Han er ikke verdt en eneste forklaring eller en tåre. Anonymous poster hash: 66a69...cac 1
Gjest Chloe87 Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Og du er sammen med denne personen fordi?.. Slik behandler man ikke kjæresten sin!
Cordelia Skrevet 25. november 2013 #16 Skrevet 25. november 2013 No i det siste så har typen vært helt annerledes. Han syter over at han har vondt i hodet men lyden på TV er på fult mens han gamer. Og når jeg spør han om noe, så ber han meg holde kjeft, fordi han har vondt i hodet. Og avogtil så tar han hånden sin foran munnen min og nesen min, så jeg får vondt. Og klarer såvidt og puste. Tror ikke han gjør det for og være stygg? Han kan lett heve stemmen, om jeg feks holder rundt han og er litt kald, så sier han at jeg skal slutte på en ufin måte... Vet ikke hva jeg skal gjøre, blir utrolig lei meg.. :frown: Anonymous poster hash: e87e6...512 Du skal ikke bli trist, du skal bli grådig forbanna. Fullstendig uakseptabelt. Det der er jo helt psyko oppførsel. Denne typen må jo være i psykisk ubalanse. Nei, hiv han på huet ut før det blir verre. 1
Genesis Skrevet 25. november 2013 #17 Skrevet 25. november 2013 Jeg siktet til ham. Om kjæresten min hadde bedt meg holde kjeft hadde det blitt månelyst, for å si det forsiktig. Og hvis du hadde fortjent det?
Gjest BettyBoop Skrevet 25. november 2013 #18 Skrevet 25. november 2013 Vet ikke hvorfor han gjør det. Han holder jo bare, men får litt vondt og vansker og puste. Og jeg har pustevansker fra før, må ta sånn pustemedisin 2 ganger daglig...Anonymous poster hash: e87e6...512 han gjør det for å være slem. Hvorfor ellers skulle han ville gjøre deg vondt på denne måten? 1
Gjest BettyBoop Skrevet 25. november 2013 #19 Skrevet 25. november 2013 Og hvis du hadde fortjent det?ingen fortjener å bli snakka stygt til
Cordelia Skrevet 25. november 2013 #20 Skrevet 25. november 2013 Og hvis du hadde fortjent det? Hun fortjener vel ikke hardhendt behandling for det. Det er litt mer til denne saken enn et mannfolk som ber dama holde kjeft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå