Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #1 Del Skrevet 9. mai 2004 Til dere som er frustrert over et dårlig sexliv: Har dere sett dere rundt? Det finnes faktisk mange andre menn der ute enn de norske. Jeg har tidligere vært sammen med norske menn. Min erfaring er at de er utrolig kjedelige! Ikke bare må man være den som tar initiativ hver eneste gang, men attpåtil er de ikke med på en lek. Da snakker jeg ikke om noe ekstremt, men bare noe for å friske opp sexlivet. Når man har vært sammen med en nordmann en stund, er man heldig dersom man får noe èn gang i mnd. Huff! Nei, dette gidder jeg ikke. De siste årene har jeg bare vært sammen med afrikanere. Da ble det fart på sakene. Det er noen som vet hva sex er!! Min kjæreste nå har jeg vært sammen med i snart et år og vi har fremdeles sex morgen og kveld. Og av og til midt på dagen også.. Og han gjør alt for å tilfredsstille meg. Det gjør selvsagt jeg for ham også. Jeg vet at jeg ikke kan feie alle nordmenn under en kam, men jeg har selv dårlig erfaring og jeg har mange venninner som også er gift, samboer, eller sammen med norske menn. Mange har de samme erfaringer. Tror de norske menn må begynne å våkne opp litt, ellers feier de seg selv ut av banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #2 Del Skrevet 9. mai 2004 Deg om det. Jeg foretrekker de Norske. Har prøvd litt av hvert, og det hjelper ikke om de er aldri så gode i senga om de er noen fjols ellers i livet. Min nåværende Norske deilige samboer vet nøyaktig hva som tenner meg. Og i tillegg har han et hjerte av gull. De utlendingene jeg har ligget med før har vært svært skuffende på andre områder. Ikke spesiellt gode i senga heller. Det sies jo at omskjærte menn er gode elskere? Nei makan til hardhendt behandling skal man lete lenge etter. De er jo helt ufølsomme på penis uten forhud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. mai 2004 #3 Del Skrevet 9. mai 2004 Jaha. Takk for informasjonen. Det var snilt av deg å bygge opp under myten om at svarte menn er mer virile (og mer velutstyrte?) enn hvite. For det er jo egentlig det du gjør, ikke sant? Det kan jo umulig være tilfeldig at den du endelig har truffet som det klaffer med er afrikaner - eller? Heldigvis er ikke min erfaring som din - jeg har vært sammen med nordmenn med riktig så god fantasi, evne og vilje. Så dumt at du aldri traff en av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2004 #4 Del Skrevet 9. mai 2004 jeg er norsk og jeg har gjerne sex 5 ganger om dagen dersom anledningen byr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 9. mai 2004 #5 Del Skrevet 9. mai 2004 Tror de norske menn må begynne å våkne opp litt, ellers feier de seg selv ut av banen.. HAHA Elsker slike bitre innlegg fra kvinner som i livet ikke får annet enn hva de fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #6 Del Skrevet 9. mai 2004 Oi her dukket det opp en som øyeblikkelig følte seg truffet .. :o Han er nok en av de nevnte ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. mai 2004 #7 Del Skrevet 9. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mariona Skrevet 9. mai 2004 #8 Del Skrevet 9. mai 2004 Tror jeg har skrevet et av de innleggene du sikter til.. og jeg vil bare si at når jeg hadde vært sammen med min kjæreste i bare et år, så hadde vi fremdeles sex "som kaniner" vi også.. Fint du er fornøyd nå, og om du fremdeles har like ofte sex om 5-10 år, så kom tilbake og jeg skal vurdere å skifte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 9. mai 2004 #9 Del Skrevet 9. mai 2004 Oi her dukket det opp en som øyeblikkelig følte seg truffet .. :o Han er nok en av de nevnte ja.. Hehe, følte meg nok ikke truffet Syntes bare argumentene til den første gjesten var veldig lik den til menn som får seg en "postordrebrud" bra Thailand. Har liksom aldri sett på de gutta som kremen av hva norske kvinner kan få, ei heller at de gutta klarer å skaffe seg kremen av norske kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. mai 2004 #10 Del Skrevet 9. mai 2004 For å si det rett ut, så hadde jeg IKKE orket å ha sex hver morgen, kveld og midt på dagen. Har faktisk annet å gjøre enn å bare ha sex. Som for eksempel snakke litt sammen også. Ellers tar barna mye av tiden også, men kos deg med din du, så koser jeg meg med min herlige norske mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #11 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg tror mange norske par husker kanin tiden. Den som du så fint beskriver med din "afrikaner". Kjempe bra at du endelig har funnet kjærligheten i livet. Om han så er afrikaner eller norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. mai 2004 #12 Del Skrevet 10. mai 2004 :o De som vil ha mye sex kan finne seg en afrikaner. Så fint da. For alle afrikanere er jo seff utholdende i sengen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dater en amerikaner Skrevet 10. mai 2004 #13 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg er enig med "gjest" som startet her. Klart, det blir feil å generalisere og være så bastant på at dette gjelder alle norske menn. Men at det kan være en aldri så liten tendens...skal man ikke feie vekk, synes jeg. Jeg er til dels enig. Jeg har bodd masse i utlandet og har vært i lag med svenske, amerikanere og australiere...de var alle bedre i senga enn de norske jeg har hatt. Det kan jo være en tilfeldighet, men jeg følte at innlegget traff midt i blinken på mine erfaringer. PS! Nå dater jeg en amerikaner (og er fornøyd...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 10. mai 2004 #14 Del Skrevet 10. mai 2004 Min er norsk og vi har sex hver eneste gang vi treffes WROHOHOO! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 12. mai 2004 #15 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg foretrekker norske menn det har jeg altig gjort, vi har sex morgen å gveld det kan ikke bli bedre. Normennene er bra de ,skjønner ikke hva som er galt jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. mai 2004 #16 Del Skrevet 12. mai 2004 :o Jeg foretrekker menn, jeg! Men sannsynligvis er det bare fordi jeg er så himla god i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 12. mai 2004 #17 Del Skrevet 12. mai 2004 Glammy: var det ikke : "Reddsomt ørnen stiger....?" Eeeehhh...nei...det er visst når JEG synger det....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. mai 2004 #18 Del Skrevet 12. mai 2004 :oops: Det pleide jeg også å tro at sangen het, men kan jeg melodien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2004 #19 Del Skrevet 12. mai 2004 Enig med Glam jeg. Foretrekker menn. Man kan ikke generalisere å si at afrikanere er sånn og nordmenn er sånn. Menn er menn - noen er superkåte og andre er uinteresserte. I et parforhold må det faktisk to til for at det skal funke, og er man ikke på bølgelengde så funker det vel ikk da. Har ikke noe med rase å gjøre det vettu *s* Jeg har hatt både kjedelig og spennende sex jeg, med forskjellige menn - og jeg har vært den samme hver gang, så det er klart det er ting som spiller inn. Min desidert kåteste og beste elsker er forøvrig norsk. Han får aldri nok. Nå er han ikke elskeren min lenger, men vi er gode venner og har jevnlig kontakt på andre plan i livet så jeg vet at han er still going stron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. mai 2004 #20 Del Skrevet 12. mai 2004 Mysan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå