Gå til innhold

Positivt svar, tross alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var "in tha mood" (klin edru), kvinnet meg opp og inviterte meg selv hjem til flørten. Han svarte relativt

Kjapt: "Ååå min modige prinsesse. Jeg er sammen med ****,vi spiller spill."

Var dette et "positivt" svar, til tross for at jeg ble "avvist"? Er det forståelig at han ikke sendte kameraten på dør? Det skal sies at de ser hverandre svært sjeldent.

Anonymous poster hash: f07da...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modige prinsesse hørtes ganske retardert ut. Men vet ikke. Du får satse på at han skriver neste gang at du skal holde ovnen varm til brødet kommer.

Anonymous poster hash: 6a42c...e98
  • Liker 1
Skrevet

Han er uansett mer interessert i spill enn i deg.

Anonymous poster hash: d69f2...307
Skrevet

Vil gjerne høre hva MENN tenker om dette...

Skrevet

Hva vet du om kjønnet på de som har svart deg?

Anonymous poster hash: d69f2...307
Skrevet

Det er ikke et positivt svar. Du ble avvist på en fin måte.

Skrevet

For å "forklare" situasjonen litt bedre: Han jobber mye. Så å si døgnet rundt. Er innom flere land i uka. Nå hadde han noen dager hjemme. Jeg var egentlig i en annen by denne helgen, men kom hjem tidligere enn planlagt. Flørten min sin store hobby er tv-spill. På den måten får han slappet av ordentlig og koblet av. Kameraten er litt.. "stakkarslig". For han ER livet bare spill..

Så jeg forstår forsåvidt flørten min, men allikevel vil jeg høre om flere menn kjenner seg igjen i dette..

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Jeg hadde ikke kastet venninnen min på dør selv om "flørten" ville komme på besøk.

Jeg synes du skal være glad at han setter vennskap høyt.

• Liker 1
Skrevet

har han besøk så har han besøk :) kan jo ikke kaste de på dør heller? :P

men syns det var en fin måte å si at han var opptatt på jeg :P

Anonymous poster hash: da4a0...c22
  • Liker 1
Skrevet

Jeg holder avtalene mine jeg... For meg er ikke dette en avvisning. Bare uheldig timing.

Anonymous poster hash: f8457...721

• Liker 1
Skrevet

For å "forklare" situasjonen litt bedre: Han jobber mye. Så å si døgnet rundt. Er innom flere land i uka. Nå hadde han noen dager hjemme. Jeg var egentlig i en annen by denne helgen, men kom hjem tidligere enn planlagt. Flørten min sin store hobby er tv-spill. På den måten får han slappet av ordentlig og koblet av. Kameraten er litt.. "stakkarslig". For han ER livet bare spill..

Så jeg forstår forsåvidt flørten min, men allikevel vil jeg høre om flere menn kjenner seg igjen i dette..

Veldig så du unnskyldte ham nå da? Når det er så mye spesielle omstendigheter med besøk av flere land i uka osv, så skjønner jeg ikke helt at du trodde du kunne få et relevant svar her. Og han stakkars kameraten, da, som ikke har noe liv... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg var "in tha mood" (klin edru), kvinnet meg opp og inviterte meg selv hjem til flørten. Han svarte relativt

Kjapt: "Ååå min modige prinsesse. Jeg er sammen med ****,vi spiller spill."

Var dette et "positivt" svar, til tross for at jeg ble "avvist"? Er det forståelig at han ikke sendte kameraten på dør? Det skal sies at de ser hverandre svært sjeldent.

Det er et negativt svar dersom han ikke innen rimelig tid (noen timer) foreslår et nytt tidspunkt. I seg selv så er det lekent og fint. Men han sa nei, så om han ikke gir et nytt tidspunkt så er han nok ikke videre interessert.

At han ikke sendte kameraten på dør er da vel greit? Skulle han kaste ut deg om en kompis ringte?

Anonymous poster hash: ba3ed...8ce

Skrevet

Det er et negativt svar dersom han ikke innen rimelig tid (noen timer) foreslår et nytt tidspunkt. I seg selv så er det lekent og fint. Men han sa nei, så om han ikke gir et nytt tidspunkt så er han nok ikke videre interessert. At han ikke sendte kameraten på dør er da vel greit? Skulle han kaste ut deg om en kompis ringte? Anonymous poster hash: ba3ed...8ce

Han drar igjen i morgen...

Skrevet

Modige prinsesse hørtes ganske retardert ut. Men vet ikke. Du får satse på at han skriver neste gang at du skal holde ovnen varm til brødet kommer. Anonymous poster hash: 6a42c...e98

"Prinsesse" er et kallenavn han ofte bruker på meg, og jeg tror han vet at jeg er såpass sjenert og forsiktig at det faktisk koster meg ganske mye å invitere meg selv..

Skrevet

Veldig så du unnskyldte ham nå da? Når det er så mye spesielle omstendigheter med besøk av flere land i uka osv, så skjønner jeg ikke helt at du trodde du kunne få et relevant svar her. Og han stakkars kameraten, da, som ikke har noe liv... :fnise:

Jeg la til disse faktaene fordi jeg føler det er relevant for situasjonen. Jeg var opprinnelig utenbys denne helgen, og avtalen med kameraten har han sikkert hatt en stund... Jeg bare lurte på om det allikevel var veldig uforståelig at han ikke kastet kameraten på dør fordi jeg spurte om jeg kunne komme...

Skrevet

Er det noe jeg har lært av kjæresten min er at menn, de er ikke så kompliserte som

vi tror. :) er positivt da han ( på en litt rar måte) flørter når han kaller deg sin prinsesse, litt dust at han ikke kunne komme med et alternativ ; spiller i dag, men kanskje vi kan møtes .... " men dette er noe jeg har forsøkt å lære min kjære i snart to år. Planlegging er ikke alltid hankjønntes styrke. Eller kanskje noen av oss damer er litt for glad i å planlegge? ;)

Tror han hadde latt være å svare om han ikke var interessert. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke dette var noe negativt svar. Synes han svarte deg fint, jeg :) Som flere over her sier; han kunne jo ikke bare kaste kameraten på dør.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det var et negativt svar. Bare det at han faktisk svarte når han og kameraten spilte, høres ut som et godt tegn.

Og er det bare jeg som synes "Ååå (...)" høres ut som han gjerne skulle ha gjort det, men ikke klarte å kaste kameraten på dør?

Anonymous poster hash: c5546...c58
Skrevet

Der er kamerater jeg kaster på dør, og kamerater som er viktigere enn deg. Lev med det.

Men gisten av fortellingen er at han tar deg svært seriøst og er en keeper: Det er merkbart at han ønsker bygge opp under at du tar kontakt, det var invitasjon om at du kunne komme så lenge du forsto at de ville bli spillende, og settingen ellers forteller at det lite håp om at du kunne fått alternativ date, siden tidsplanen deres uansett tydeligvis må synkroniseres ofte.

Skrevet

Modige prinsesse hørtes ganske retardert ut. Men vet ikke. Du får satse på at han skriver neste gang at du skal holde ovnen varm til brødet kommer.

Anonymous poster hash: 6a42c...e98

Seriøst? Det er ett mindre retardert svar? :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...