AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Jeg tok en billigstrimmel test tidlig ikveld, og det var den siste jeg hadde igjen. Føler meg skikkelig gravid, og var spent på svaret. Men den er fortsatt rosa på hele feltet, bortsett fra bak kontrollstreken, det har ikke trekt seg vekk. Så om det er en strek som sjuler seg bak det rosa vet jeg jo ikke. Syns jo jeg skimter en strek, men det er nok bare fordi jeg har lyst til å se den. Men mest sansynlig er det jo ingenting. Skjønner ikke hvorfor jeg skriver dette nå, ble bare så frustrert. Nå sitter jeg jo her å lurer Anonymous poster hash: 76f6e...b39 1
Bestee Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Høres ut som du har hatt for mye urin på testen..
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Det er jo en svak strek.. Men det er jo bare omriss av en strek, vet ikke jeg.. Får ta en ny om ett par dager Anonymous poster hash: 76f6e...b39 Anonymous poster hash: 76f6e...b39
Bestee Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Ja, det jeg kan skimte en skygge. Får håpe den blir sterkere iløpet av noen dager!
missdior Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Hvis den har ligget veldig lenge kan det godt være bare en skyggestrek, og det betyr som regel ingenting. Hadde haugevis av sånne tester før jeg fikk en skikkelig positiv billigstrimmel. Håper det ikke er en dumdumdum skyggestrek! Ut og handle tester!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Den ser veldig negativ ut. Kjøp en ordentlig test. Anonymous poster hash: 34662...128
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Drister meg til å slenge et spm på denne, selvom jeg vet jeg bør vente noen dager (helst til IKM-dumma!, irritert på meg selv for testomanien her) og ta en ny test, men det var det med tålmodighet og evne til å legge det fra seg da... Tatt massevis av billigstrimler, de har alltid vært blendahvite uansett hvor lenge de ligger hittil, men: de siste dagene har jeg fått svak strek etter tidsfristen flere ganger, sterkere og tidligere for hver gang. To ulike batcher. Vet jo ingen her har noen fasit, men hva skal man tro? (postet som anonym siden det er så teit) Anonymous poster hash: ff16d...7ae
Bestee Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Hadde sånne tester som ikke ble positive før etter tidsfristen da jeg ble gravid denne gangen. Testet 11 dpo tror jeg det var. Når det er sagt hender det visst at det dukker opp falske skyggestreker, selv om jeg personlig aldri har opplevd det. Krysser fingrene for at du tester årntli' positivt snart!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Mensen kom natt til mandag. Men det er like greit, vi prøver egentlig ikke enda, vi skal vente med å prøve på nr 2 til etter sommern som kommer. Så nå har jeg begynt på prevansjon igjen. Litt skuffa, har ille lyst på en til, men det passer så utrolig dårlig nå. Jeg kommer sterkere tilbake etter sommeren Takk for alle svar! Anonymous poster hash: 76f6e...b39
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Oppdaterer i tilfelle noen lurer på hvordan det gikk med mine skyggestreker, jeg var gravid. Anonymous poster hash: ff16d...7ae
maih Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Oppdaterer i tilfelle noen lurer på hvordan det gikk med mine skyggestreker, jeg var gravid.Anonymous poster hash: ff16d...7ae Endret 1. desember 2013 av maih
Bestee Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Oppdaterer i tilfelle noen lurer på hvordan det gikk med mine skyggestreker, jeg var gravid. Anonymous poster hash: ff16d...7ae Hurra og grattis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå