Gå til innhold

Konfirmasjon med Harry Potter-tema!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet (endret)

Vi hadde også Harry Potter-pynt i bryllupet vårt (blant annet). Jeg lagde blomster på denne måten, av utleste HP-bøker. Vi lagde også serviettholdere av dorullkjerner og boksider. Det så enkelt ut, de som ikke tok referansen syntes fortsatt det var pent, og de som tok den, syntes det var morsomt. Kan det være noe å tenke på?

Innlegg redigert for fjernet innhold

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 1
Skrevet

Å så mange tips, tusen takk! Dette blir så gøy :)

TS

Anonymous poster hash: 8c723...994
  • Liker 1
Skrevet

Om man skal ta bok-temaet enda lengre, så går det også an å lage løpere av boksider:

tumblr_lvwk7lfMU01qeoxexo1_500.jpg

(eller gjør et bildesøk på book page table runner)

Vi gjorde det til bryllupet, det ble veldig stilig.

Ang. det som Ellevill tok opp over her, så trekker jeg jo definitivt at man må ta det i betraktning at ikke alle gjestene vil forstå alle referanser. Trikset er å lage dekorasjoner og et tema som er fint i seg selv uansett, og som er ekstra morsomt for de som tar referansene!

Skrevet

Tråden er rydddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Skrevet

ooooh, hva med å bruke temafargene til de forskjellige husene og ta det igjen i serbietter og lys? En rød og en gul serviett pent og enkelt brettet sammen for Gryffindor, f.eks. Pent for de som aldri har hørt om Harry potter - morsomt for de som kjenenr til det. (og skulle jeg gjort noe sånt selv, så hadde jeg spora av FULLSTENDIG og brukt ett døgn på å plassere alle gjestene i riktig hus. :fnise:)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

ooooh, hva med å bruke temafargene til de forskjellige husene og ta det igjen i serbietter og lys? En rød og en gul serviett pent og enkelt brettet sammen for Gryffindor, f.eks. Pent for de som aldri har hørt om Harry potter - morsomt for de som kjenenr til det. (og skulle jeg gjort noe sånt selv, så hadde jeg spora av FULLSTENDIG og brukt ett døgn på å plassere alle gjestene i riktig hus. :fnise:)

Du har de beste ideene her inne!

Om man vil trekke den enda litt lengre, kan man farge kaker/muffins/smørkrem i husfargene, eventuelt en kombinasjon av de to? Invitasjoner i grønt blekk (som vi forsåvidt også brukte i bryllupet)? Lakkforsegling med Hogwarts-stempel?

Skrevet

Dere er så kreative, tusen takk igjen, jeg følger godt med på tråden! :)

Anonymous poster hash: 8c723...994

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...