AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Har fått et tilbud på dette, og det ser absolutt bra ut, men ville gjerne hørt fra noen som har prøvd! Hvor mange behandligner trenger man for et godt resultat hvis man bare har lyst til å friske opp huden men ikke har store hudproblemer. Noen få kvisearr på kinn og litt pigmentforandring i pannen, ellers fin hud. Er det vondt? Er det verdt pengene? Anonymous poster hash: a1523...609
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Jøss, ingen diamantslipte KG'ere her altså? Vel, har i alle fall funnet ut at fotballfrua var fornøyd med sin behandling! Anonymous poster hash: a1523...609 1
Sillicious Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Må da bli blek i ansiktet av dette? Høres vondt ut også :|
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Er diamantsliping det samme som crystal clear eller hva det nå heter? Vet det er en salong her jeg bor som driver med dette, har lyst å prøve jeg også. Anonymous poster hash: 81480...c45
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Ikke gjør det, fysisk peeling (feks vaskeklut eller diamantsliping) er noe man maks bør gjøre en gang i uken. Og helst ikke gjøre i det hele tatt! Eksperter anbefaler uten unntak kjemisk peeling og ting tar tid! http://www.iherb.com/Neoteric-Cosmetics-Inc-Alpha-Hydrox-Oil-Free-Treatment-1-7-fl-oz-50-ml/52332#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=alpha%20hydrox&rc=16&sr=null&ic=14 ville heller ha prøvd noe slikt først. (Hele ansiktet) og sett om det ble bedre av det. (Men test litt bak øret først). Anonymous poster hash: e291d...5af
flinkeceline Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Dermabrasion på engelsk ser ut som denne prosedyren slipper av de øverste lagene i huden.. Etter drøyt tredve dager vokser hudlaget tilbake og du er tilbake på kvadrat èn igjen. Høres ut som forferdelig sløseri for bare et par ukers glød i huden.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Dermabrasion på engelsk ser ut som denne prosedyren slipper av de øverste lagene i huden.. Etter drøyt tredve dager vokser hudlaget tilbake og du er tilbake på kvadrat èn igjen. Høres ut som forferdelig sløseri for bare et par ukers glød i huden. Høres ut som noe overpriset, smertefullt tull. Anonymous poster hash: b9cf8...92e
flinkeceline Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Høres ut som noe overpriset, smertefullt tull. Anonymous poster hash: b9cf8...92e Aldri hørt om eller kjenner noen som har gjort det så vil tro at dette er en rimelig sjelden prosedyre. Står selv på wikien at dette er en gammel metode, som i dag for det meste er erstattet med hjemlige løsninger som han iherb duden linker til.-
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 iherb duden linker til.- How'd you know? Anonymous poster hash: e291d...5af
flinkeceline Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 How'd you know? Anonymous poster hash: e291d...5af Oooops. Freudian slip
Tiffani30 Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Hei, Kansje skal jeg hjelpe dere med diamantsliping/krystalsliping/mikrodermabrasjon og dermabrasjon. Diamantsliping er en vanlig hudpleiebehandling utføres i salong eller klinikk som vandlig rensing av huden - fjerning av døde hudceller som er ikke synlig for dere. Det er smertefri behandling. Dette er et slag av peeling av huden. http://www.youtube.com/watch?v=TPWCVDRnvWg Dermabrasion er medisisk behandling gjort av en lege. Den er veldig alvolig behandling for problematisk huden for eksempel med store arr osv. http://www.youtube.com/watch?v=Mb1xjbQU440 Jeg anbefaler alle å gjøre mikrodermabrasion fordi det kan hjelpe til å forebygge hudaldring og rense veldig godt huden uten bivirkningen. Jeg håper at jeg har hjulpet alle å forstå forskjellen mellom disse 2 behandlinger :-) 2
Wonders Skrevet 18. mars 2014 #12 Skrevet 18. mars 2014 Hei, Kansje skal jeg hjelpe dere med diamantsliping/krystalsliping/mikrodermabrasjon og dermabrasjon. Diamantsliping er en vanlig hudpleiebehandling utføres i salong eller klinikk som vandlig rensing av huden - fjerning av døde hudceller som er ikke synlig for dere. Det er smertefri behandling. Dette er et slag av peeling av huden. http://www.youtube.com/watch?v=TPWCVDRnvWg Dermabrasion er medisisk behandling gjort av en lege. Den er veldig alvolig behandling for problematisk huden for eksempel med store arr osv. http://www.youtube.com/watch?v=Mb1xjbQU440 Jeg anbefaler alle å gjøre mikrodermabrasion fordi det kan hjelpe til å forebygge hudaldring og rense veldig godt huden uten bivirkningen. Jeg håper at jeg har hjulpet alle å forstå forskjellen mellom disse 2 behandlinger :-) Flott svar, takk takk for videoer også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå