Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en gutt som har spurt om jeg vil finne på noe med han på onsdag.. Kjenner han nesten ikke, og har såvidt prata med han irl før, har prata litt på facebook bare..

Han virker veldig snill og er fin å se på også.. :)

Saken er bare at jeg ikke har vært på noen "date" på leeenge.. Ikke siden forrige kjæresten, og det er vel omtrent 2 år siden..

Prater/ er sjelden med gutter på tomannshånd, så dette blir pinlig..

Jeg er 20 år og han er noen år eldre. Er skikkelig nervøs.

Mitt største problem er at jeg er veldig sjenert.. :( Har vanskelig for å holde i gang samtaler, og i slike sammenhenger som dette så begynner jeg bare å skjelve.. Og jeg skjelver så mye at folk merker det.. Er veldig pinlig. :( Sier så mye teit, og greier ikke å være meg selv. Kjenner ikke så mange gutter heller, så aner ikke hva man prater om på slike første "dates"??

Jeg er veldig kresen på hvem jeg takker ja til å finne på noe med (selv om jeg er veldig sjenert osv, så er det en del gutter i nærheten som legger meg til på facebook, og prater der..) Jeg er nok mye mer morsom å chatte med, enn å være med i det virkelige liv.. :( Men denne gutten virker veldig grei, så jeg sa bare ja..

Jeg gjør lite ut av meg, prater egentlig ikke så mye, og tar liten plass i større sammenhenger.. Er vel pga. dette jeg er så nervøs, nettopp fordi jeg ikke er flink til å prate/ bli kjent med nye folk (når jeg er edru).. mens han virker veldig direkte og utadvendt.. Han har flere jentevenner virker det som, og i og med at han er en del eldre, gjør det hele bare enda verre..

Rett før jeg dropper hele greia, og kommer med en unnskylding.

Anonymous poster hash: f0346...c15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amel

Anonymous poster hash: 4101b...c2f
Skrevet

Hehe jeg er helt lik! Denne skjelvingen er egentlig det verste, da må man liksom utelukke kafè og lignende. "Drikker du ikke kaffen din du da?" "HEHEHEE NEI!"

...så ja. Jeg løste problemet ved å ta med fyren ut for å gå tur! Da syntes ikke denne skjelvingen så fælt, og om samtalen skulle stoppe litt opp er det ikke like kleint om man sitter der rett over hverandre.

Hva skal dere gjøre?

Skrevet

Hehe jeg er helt lik! Denne skjelvingen er egentlig det verste, da må man liksom utelukke kafè og lignende. "Drikker du ikke kaffen din du da?" "HEHEHEE NEI!"

...så ja. Jeg løste problemet ved å ta med fyren ut for å gå tur! Da syntes ikke denne skjelvingen så fælt, og om samtalen skulle stoppe litt opp er det ikke like kleint om man sitter der rett over hverandre.

Hva skal dere gjøre?

Signerer denne. Aktivitetsdate er tingen. Bowling, biljard, dart, gå på ski, treningsdate etc. Mye bedre fordi man ikke får de pinlige stillhetene på samme måte.

Anonymous poster hash: 585b2...86c

Skrevet

Prøv å få fokuset vekk ifra deg, og over på han. Tenk heller på at du gjerne vil bli kjent med denne fyren, at du vil finne ut om han er noe for deg, og vil finne ut ting om han:) bare et lite tips.

Skrevet

Takk for svar dere! :) Skal prøve å ta mest mulig av det til meg!

Får ikke sove nå, er så sinnsykt nervøs for i morgen kveld.. :( Aner ikke hva jeg skal ha på meg, hva jeg skal si, føler meg rett og slett bare dum og totalt forvirra!!

Tar gjerne i mot flere tips og råd! Rett før jeg kaster opp.. haha. :(

Anonymous poster hash: 834a2...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...